Tuesday, February 06, 2007

آزادی نسل صبور و سوخته

به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید
دل من گرفته زین جا هوس سفر نداری زغبار این بیابان
همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم
به کجا چنین شتابان
به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم
سفرت به خیر اما تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را
....
می خوام همیشه یادم بمونه
که کی بودم و چی شدم و کجا میرم
ما که رفتیم
ولی یه نصیحت به عنوان حرف آخر
غرور توی اوج همچین به زمین می زنتت که دیگه هیچ وقت نمی تونی بلند شی
....

12 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

هوس سفر دارم
بد جوری هم دارم
دل کندن از این دنیا و رفتن
باید راه رفتنی رو رفت
هر چی زودتر بهتر
چه آرزوی بزرگی
تنهایی باید رفت
.... اما سفر تنهایی نه
.... تنهایی هرگز
نمیشه
....

3:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

deltangiyam baraye eshghe to
ba khodaii ke da in nazdikist
be goneii kofr be nazar miresad
ama be gomanam khoda mifahmad
...........................

11:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

kash sarnevesht joz in minevesht.ghoror adamo az pa mindaze .ras migi.amma khobe ke adam gahi aghelane fekr kone ke badha nakhad ghorore kasi ro beshkane.........hata age in aghelane fekr kardan be shekastane khodesh khatm beshe.

8:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

مهدي ؟؟؟؟
يعني چي (حرف آخر) بيااينجا مينم
غرور كيلو چنده ... طرف اگه خودشو زيادي واست ميگيره جوري كه انگاري از كون فيل افتاده ( يادته يه سري تو وبلاگم گفتم از كون فيل افتاده تو هي اومدي گفتي درستش كن زشته ؟؟) داشتم ميگفتم ... تو اينقد خودتو بي تفاوت نشون بده كه انگار نه انگار كه وجود خارجي داره ...
مهدي نگ. كه رفتي ... دلم برات ميتنگه هاااا

3:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

چه جمله جاودانه ای:
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را

8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

به کجا چنین شتابان ؟

5:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

مهدی اَی بابا
کوشی پس؟

8:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
سلام منو هم برسون
دلم تنگه برای باران
اما تنها نرو
پرواز باید کرد
اما نه تنها
.
دلم نمیخواد بری...میخوام باشی.امیدوارم همینطوری گفته باشی.دعا میکنم که نری
.
دلم تنها و شکسته است
دلم سرگشته و شیدا
کاش بیایی
تا دریای طوفانی دلم
آرام بگیرد
و دیگر هیچ نخواهم
.
.
موفق باشی
یاحق

7:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
وبلاگ زيبا و پرمحتوايي داريد.
خوشحالم كه مطالبتون رو خودنم
جمله آخر نوشته ات حرف نداشت.عالي بود
خوشحال ميشم به كلبه من هم سري بزنيد
پاينده باشيد

1:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

رفتی ؟

! شاید راه گریز باقی نمانده بود



. منم سکوتی آرام در به سرمی برم


! تو نیز هر جا هستی آرام باشی

6:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دوباره
ممنون كه سر زدي و به خاطر اين همه لطف و محبتت سپاسگزارم.
اين متن رو خوندم وبايد اعتراف كنم در نوشته شما غرق شدم
همون احساس سرما به واقع وقتي متن رو مي خوندم به من دست داد
خيلي زيبا مي نويسي اما دلم گرفت
من شما رو در ليست دوستانم قرار ميدم البته با اجازه شما

9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
misheh begi chi maskharas???

11:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home