Wednesday, December 13, 2006

نیست در این شهر نگاری که دل ما ببرد

خیلی وقته چشام هیچ رهگذری رو ندیدن
آخه مطمئنم
بوی تن هیچکی عطر تو رو نداره
امیدوارم اینو بفهمی
همیشه همون آخرین نگات همونی که فقط تو خداحافظی واسم داشتی دیوونم می کرد و اشکامو در می آورد
حالا هم فقط همون واسم مونده
اینقده عطر داشت که حالا حالاها کل ذهنمو خالی نمی کنه
با بودن تو روئیاهام یه بوی دیگه ای میدن که همیشه مستشم
واسه زبونم هم منو ببخش می دونم بده و زخم داره اما حالیم نمیشه دست خودم نیست
من
من فقط
فقط می خوام بگم که
چه جوری بگم
من
........
دیگه عاشق شدن ناز کشیدن فایده نداره
دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره
چرا این در و اون در می زنی ای دل غافل
دیگه ناز کشیدن ناز خریدن فایده نداره
ای دل دیگه بال و پر نداری داری پیر میشی و خبر نداری
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی خودتو نگه دار
حبیب خودتو نگه دار عزیز خودتو نگه دار

16 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

برای تنها نگار زندگیم
تنها نگارم
نگاری که از گفتن یه نه ساده اومد
از انتظاری سخت و دردناک ولی شیرین

نی من منم نی تو تویی نی تو منی
هم من منم هم تو تویی هم تو منی
من با تو چنانم ای نگار ختنی
کن در غلتم که من توام یا تو منی

6:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
فقط بلدی لالایی بخونی!!؟
اینجا کم کم تبدیل به عزاخونه داره میشه ها .ببین کی گفتم!
بابا عاشقی وابستگی نیست یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت خوبه اصلا؟

12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
فقط بلدی لالایی بخونی!!؟
اینجا کم کم تبدیل به عزاخونه داره میشه ها .ببین کی گفتم!
بابا عاشقی وابستگی نیست یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت خوبه اصلا؟

12:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

آري
من آن ستاره ام كه فراموش گشته ام
و بي طلوع گرم تو در زندگانيم
خاموش گشته ام

...
..
.

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام جناب قوامي
ممنون از اين كه هم انتقاد مي كنيد و هم تعريف
چون معمولا از چيزي بيشتر تعريف مي كنن تا انتقاد...
و من از اين موضوع خيلي خوشحالم كه ادم منطقي مثل شما از وب بنده بازديد مي كنن.
در مورد اين طرز تايپ هم بايد بگم مي دونم چي جوري بايد نوشت ولي چون نيمه شب بود و خسته ديگه حوصله نكردم...
شما به بزرگي خودتون ببخشيد.
و اما
در مورد حرف من كه گفته بودم خدا دوست نداره كسي رو خيلي دوست داشته باشي و....
بيبنيد من خودم اين سوال رو اگر دقت كرده باشيد از دئستان عزيز پرسيدم . يعني جواب رو از انها خواستم. اگر نظرات ساير دوستان رو بخونين شايد چيزي دستگير بشه. ولي آنچه كه من بهش رسيدم اينه كه افرادي كه معشوق زميني رو با خدا اشتباه گرفتن دچار اين مصيبت ميشن.
داستان رو خونديد؟
خدا ميگه از من بخواهيد تا شما رو به عشقتان برسانم.
خيلي از افراد هستن كه معشوقشونو در حد پرستش دوست دارن. شما مي دونين كه خدا فقط شايسته ي پرستش است.
اين است كه خداوند هم انها را به عشقشان نمي رساند.
البته اين وسط بايد اين را هم در نظر گرفت كه گاهي نرسيدن به معشوق حكمتي دارد كه ما ازش غافليم. شايد خدا بهتيرين رو واسه من در نظر گرفته....
من اينو با تمام وجودم تجربه كردم و ديدم.
اگر بخواين براتون بيشتر توضيح ميدم و ميل ميزنم.
چون فكر مي كنم اينجا جاش نباشه.
موفق باشيد
راستي نظرمو هم در مورد اين پستتون
بعدا ميگم
التماس دعا

6:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

بدجوری آدمو تحریک میکنی هر چی تو این لامصب وول وول میخوره بریزه بیرونااا

10:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

وقتی که عشق و روح عاشقان مجنون را
در مسلخ هوس گردن میزنند
ای مهربان عاشق کجا بودی؟
آوازهای شرقی تو دیگر...
این زخم های کهنه
و این رنج سالیان سیاه را درمان نمیکند...
اینک زمان، زمان بی عشقی
و فصل عشق های دروغین است
ای سوگوار حرمت مجنون بگذار بگذریم

.
.
.

Tnx For ComMenT ..!

12:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

.................

7:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam khobi ? mahshare . alye . man ke didamesh natonestam khodamo negah daram . az ye matnet kheili bishtar khosham omad . bebakhshid vali ba ejazat baresh dashtam gozashtam to web logam . bazam migam mahshareh

4:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam khobi ? mahshare . alye . man ke didamesh natonestam khodamo negah daram . az ye matnet kheili bishtar khosham omad . bebakhshid vali ba ejazat baresh dashtam gozashtam to web logam . bazam migam mahshareh .

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

mikhay javabe on soaleto man barat bedam migi khoda nemikhad kasi ro bishtar az on dost dashte bashim vase hamin ma ro az eshghemon joda mikone migi pas chera eshgho to vojode ma gozashte
midoni to fekr mikoni age adama be ye eshghe zamini naresan mitonan be ye eshghe khodaii beresan fekr mikoni onjori aslan mifahman eshgh yani chi ke hala bekhan ono az noee khodaish dashte bashan mikham ye chi ro behet begam man ghabl az inke ashegh basham khoda ro dost dashtam dosesh dashtam eyneho baghiye ye jori faghat shokresho migoftam na chize bishtar ama hala ke maniye ye eshghe vaghei ro fahmidam midonam eshghe khodaii yani chi alane ke mifahmam khoda kiye midoni ye joraii hesesh kardam behesh residam ye joraii faghat mikham sedash konamo begam ke cheghadr dosesh daram midonam ke mifahmi hichki joz to harfaye mano nemifahme
midoni mahdi khoda hichvaght nemizare az eshghi ke baes shode be on(yani be khoda) beresi joda shi chon onjori midone ke az onam joda mishi khoda ino nemikhad pas hichvaght in harfo nazan bashe
khoda khoda doset daram
ama khoda man yeki digaram dost darama.........
negar

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

vay cheghadr ziyad shod aslan nafahmidam chi daram minevisam vaghti be to miresam in dastam dige male khodam nist haminjor vase khodeshon tipe mikonan akhe midonan in delamam dige male khodam nist ..........
negar

2:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

man ke hala halaha velet nemikonam taze mikham salam konam ye salam ke modelesh fargh dare bebin
salam
khobi khobe khob
indafe kheyli modelesh fargh dareha tosh ye jor hes khabide hese gerye hese deltangi hese boghz hese nabodanet hese nadashtanet hese.......

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

mibini che rahat mitonam ba harfam tojihet konam ke eshtebah az to bode na man
fekr nakon nemifahmam taze fahmidam ke
ke to
are to
mikham begam ke to
to
to mahe mani
albate ino kheyli vaghte midonama vali hala dige motmaen shodam
hamin

2:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

hamin jor daram vasat minevisam toam ke nisti behem begi baba bache porro akhe chi az jone man mikhay
mahdi.........

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

agar to baz nagardi omide amadanat ra be gor khaham bord va kas nemidanad ke dar feraghe to digar chegone khaham zist chegone khaham mord
.................
negar

11:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home