Sunday, December 03, 2006

آب و آتش

دنبال یکی بگرد که مناسب تو باشه نه اینکه فقط خوب باشه
....
اون موقعی که من ریش و موی بلند داشتم می گفت اه اه
بش می گفتم خودمو پشت اینا پنهون می کنم و اینجوری خودمو از دیگرون جدا می کنم و آروم ترم
می گفت برو بابا چیزی که زایده و مرتب در میاد بزن تا بره دلتم نسوزه آخه بدرد سن بالاها می خوره
حالا که من سه تیغه می کنم و موهام کوتاست رفتم پیشش و می بینم ریش و موهاش خیلی بلنده و تا اومدم بهش حرف بزنم گفت من فرق می کنم
فقط یه چیز بهش گفتم
گفتم اون موقع مد نبود و حالا مد هست همین
لااقل من یه اعتقادی بهش داشتم و تو نه و فقط مقلدی
از لاشی بازی بعضی از آدما داره حالم به هم می خوره و ازشون بدم میاد
هم رفیق و هم نارفیق و چه پسر و چه دختر
من نمی دونم شاید خالق هم از خلق خودش تعجب کرده از آدمایی که خودشونم از کار خودشون سر در نمی یارن
روی تختم دراز کشیده بودم که یادم افتاد به لاشی بازی خیلی ها
حالم گرفته شد زدم بیرون اشک تو چشام جمع شده بود اما به خودم فشار آوردم تا گریه نکنم آخه حس گریه نبود
آره ارزش گریه کردن نداشت ولی فقط باید راه می رفتم تا خالی بشم و فراموشش کنم
خوستم از خیابون رد شم به خودم گفتم بزا از پل هوایی برم تا یه چند تا آدم بیشتر ببینم
توی سالاد فصل عادل عاشق دختره بود ولی یارو پولداره فقط عاشق بدبختی های دختره بود و فقط می خواست دلسوزی کنه و واسه خاطرهمین میگم که اون عاشق خودش بود
یه چیز هم از لج دلم بگم لق هر چی آدم لاشی و به پشمم که اینجورین
خیلی ناراحت بودم انگار همه یه تختشون کمه
بین آدما بودن و بوق بوق و سر و صدای بی خودشون شنیدن و .... یا الکی با بعضیاشون حرف زدن الکی آدم از حال و هوای بی خود خودش در میاد و الکی آروم میشه
چقدر بی خوده ولی واقعیت داره
انگار فقط منم که اخلاقم بد و مزخرفه و همه خوبن
وقتی به هم می رسیم هیچکدوم نمی خوایم همدیگه رو درک کنیم و به دیگری احترام بزاریم و با هم اعصابامون خورد میشه و تحمل هیچی رو نداریم
حس گریه نبود فقط باید تنهایی راه می رفتم تا آروم بشم
....

7 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

از محبت بعضیا در مقابل بدی ای که بهشون کردم پیش وجدان خودم و پیش اون شرمنده میشم

7:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

به سراغ من اگر آمدي براي من اي مهربان
دستمالي سفيد
پاکتي سيگار
گزيده ي اشعار فروغ
و تحملي طولاني بياور
احتمال گريستن ما بسيار است

....

7:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Migan Donbale Kasi Nagard Ke Betoni Bahash Zendegi Koni , Donbale Kasi Begard ke NaToni bedoone On Zendegi koni !

....

Mage chejori neveshtam too perday ?! chera Kalafat kard ?!

Tnx For Your Comment ...

7:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

shayad va shayad na....
gahi bad nist be gheir az rahraftan ye mosakene behtar peida konin.
hse gerye kardan az rahraftan ghavitar nist?

9:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam khubi?
mamnoon babateh tarifet!khoshhalam ke belakhareh 1 chizi goftam ke dust dashteh bashi!
1 soal:lashi bazi yani chi??

bekhaii fekresho koni hameieh zendegi alakieh,hatta ageh 1 falsafeieh bozorg poshtesh basheh!

ma chand lahzeh bishtar zende nistym,behtare saay konim bekhodemun fekr konim va az baghieh narahat nashim!
(kare sakhtieh !!)

11:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
من متوجه نشدم با چی یا کی دعوا داری اما واسه آدمای دیگه و بی فرهنگیشون غصه خوردن دردیو دوا نمی کنه
بعدم خدارو شکر بالاخره یکی مثل خودشو پیدا کرد تبریک
در ضمن آپ هم کردم

11:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام ببخشید یه مدت سر نزدم
محرم ما نیست جز همدرس ما
آشنا داند زبان آشنا
عاقلان پس مصلحت جویند و پند
عاشقان یابند لعل نوشخند
التماس دعا

3:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home