Monday, November 06, 2006

باغ فردوس

سلام خوب من
هر وقت دلت گرفت بیا سراغم
قبل از اینکه این تفعل رو بخونی و پشتش هم سه تا بیت شاهدش رو بخونی لطفا
بگو ای حافظ شیرازی تو کاشف هر رازی به شاخ نباتی که بهش مینازی .... حاجتمو روا کن
بعد چشماتو ببند و خودت و حاجتت رو توی ذهنت بیار و نیت کن
بعدشم یه فاتحه بفرست و سه تا صلوات هم پشتش و بینشون دوباره حاجتت رو توی ذهنت مرور کن
مطمئنم اگه از ته ته دل و خالص و با عشق این کارا رو کرده باشی اشک از چشمات جاری میشن
حالا چشمات رو باز کن اونو قت بخون

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول رسد به دولت وصلت نوای من به اصول
قرار برده ز من آن دو سنبل رعنا فراغ برده ز من آن دو نرگس مکحول
چو بر در تو من بی نوای بی زر و زور به هیچ باب ندارم ره خروج و دخول
کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم که گشته ام ز غم و جور روزگار ملول
من شکسته بد حال زندگی یابم در آن نفس که به تیغ غمت شوم مقتول
خراب تر ز دل من غم تو جای نیافت که ساخت در دل تنگم قرارگاه نزول
دل از جواهر مهرت چو صیقلی دارد بود ز زنگ حوادث هر اینه مصقول
چه جرم کرده ام ای جان و دل به حضرت تو که طاعت من بیدل نمی شود مقبول
به درد عشق بساز و خموش کن حافظ
رموز عشق مکن فاش پیش اهل عقول

هر نکته ای که گفتم در وصف ان شمائل هر کو شنید گفتا لله در قائل
تحصیل عشق و رندی اسان نمود اول آخر بسوخت جانم در کسب این فضائل
حلاج بر سر دار این نکته خوش سر آید از شافعی نپرسند امسال این مسائل

قبول باشه و امیدوارم حاجت روا شده باشید یا هر چه زودتر بشید
ما رو هم فراموش نکنید
منظرتونم
همیشه
فراموشتون نمی کنم
هرگز
....

15 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

اول اینکه بعضیا ببخشیدا من اجازه گرفته بودم
بعدم اینکه من خرافاتی نیستم تفعل بر حافظ زدن واسه تسکین دل آدمه
واسه وقتایی که یه حال عرفانی داری

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

are gahi kheili khobe.
hafez dele maha ro mibine.
tekie kardan be kasi neshaneye khorafat nist ma niz baraye residan be arezohamon be hafezx panah miarim
bazam az neveshtaton mamnoon

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
اینا همون متن های قبلی هستن.خودشون رو پاک کردم و فقط عنوانشون رو گذاشتم بمونه....
بعد به این نتیجه رسیدم که اینم فکر جالبیه!
این همون ماجرای پشه هست.
حالا اسمشو فقط گذاشتم بمونه.
مرسی از این که سر میزنی

6:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

ziad miram soraghesh ...
vali bazi mogheha nemikhad adam o naomid kone .. hamin .faghat hamin !

8:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

ماه من غصه نخور زندگی جزرو مد داره
دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره
ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن
همه که پر ترک مثل منو تو نمیشن
ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه
خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه
ماه من غصه نخور زندگی خوب داره وزشت
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت
ماه من غصه نخور ماها که تب نمی کنن
ماها که از آدما طلب کمک نمی کنن
ماه من غصه نخور خیلیا تنهان مث ما
خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مث ما
ماه من غصه نخور حافظ واست وا میکنم
شعراشو میخونمو تو رو مداوا میکنم
ماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا
هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا

ماه من ماه من ماه من
...............
همبشه بخندیا باشه
نگار

9:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

ماه من غصه نخور زندگی جزرو مد داره
دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره
ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن
همه که پر ترک مثل منو تو نمیشن
ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه
خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه
ماه من غصه نخور زندگی خوب داره وزشت
خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت
ماه من غصه نخور ماها که تب نمی کنن
ماها که از آدما طلب کمک نمی کنن
ماه من غصه نخور خیلیا تنهان مث ما
خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مث ما
ماه من غصه نخور حافظ واست وا میکنم
شعراشو میخونمو تو رو مداوا میکنم
ماه من غصه نخور دنیا رو بسپار به خدا
هر دومون دعا کنیم تو هم جدا منم جدا

ماه من ماه من ماه من
...............
همبشه بخندیا باشه
نگار

9:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

!! تحصیل عشق و رندی اسان نمود اول
-----------
... ziba bood .. besyar ziba ..

11:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

in roozha ajib delam havaye hafeziye karde:(

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

دوستی
دل من دیر زمانیست که می پندارد:
دوستی مثل گلی است
مثل نیلوفروناز
ساقه تردو ظریفی دارد
بی گمان سنگ دل است آنکه روا میدارد
جان این ساقه نازک را
دانسته…
بیازارد!

با اجازه اسمتون روبه جمع یاران اضافه کردم.

10:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

حافظ که لطفش و حق بودنش که اثبات شده است...حالا اگه بگیر نگیر داره مال اتصالی سیمای کانکت ماست... بسی حض بردم از این غزل... خوش باشی دوست من و متشکرم که هنوز بهم سر می زنی... دعا یادت نره عزیز

4:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam.mamnun az in kare ghashangetun.omidvaram hame hajat rava beshim.kam peyda shodid?!!!

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hello ?! maloom hast kojayi ?! nemikhay up koni ?!

4:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

/ وقتی از یاد تو زیر و رو میشم

! قایق گریه هامو باد می بره

...

( آرام باشی )

8:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خیلی خوشحالم کردین منتظرم
دعام کنید

8:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

حافظ همیشه با شعراش بهم فاز میده
این ÷ستت خیلی حس داشت رفیق

5:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home