Saturday, October 14, 2006

آخر بازی

همه حرفا که آخه گفتنی نیست
عشق آدم رو به خدا نزدیک می کنه
حالا اگه عاشق واقعی باشی و عاشق اخلاق و مرام کسی شده باشی
عاشق فاطمه و علی و حسین و .... بشی
عاشق باشی
افتاده و متین و مومن و محزون و .... می شی
عاشق می شی
....
وقتی همبستگی و همدلی و یکنواختی مردم رو تو شب قدر و روز عاشورا و از این جور روز و شبها می بینم
عشق می کنم
تک تکتون رو دعا کردم و دعا می کنم
واسه آمرزیدن مرده ها و شفای مریضا و علاج درد مندا و بخششه گناهکارا و مشکلاته مملکت و مردم و .... دعا کنید
خیلی ها به گردنم حق دارن
امیدوارم منو ببخشن
حلالم کنید
التماس دعا

22 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

عاشق که شدی حال مرا می فهمی
....

10:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت
عمریست که عمرم همه در کار دعا رفت
.
.
.
.

التماس دعا

1:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.
خیلی سخته عشق رو فهمیدن و با او موندن-دیدن-زندگی کردن-البته اگه مجالش باشه.محتاجیم به دعا از نوع دلسوختگان

1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
مثل همیشه حرف دل بود
و مثل همیشه به دل نشست
لذت بردم
.
.
.
تونستی یه سر بزن
خوشحال میشم
.
.
شدم سرگشت از این دنیا
شدم تنها در این دنیا
شدم عاشق در این دنیا
کجایی؟
.
.
.
موفق باشی
یاحق

6:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
...
!!

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

khob manam doat kardam vali rastesho bego khodaii mano doa kardi
negar

2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

be man migan ali kiye ali emame asheghast
be man migan ali chiye daghe dele shaghayeghast

negar

2:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

faghat bedon har chi begam kam goftam .
shab ghadr tosif kardani nist.
shirin
doam kon

4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam,kheili lotf darid.sharmandeam ke enghadr sorat paeene.vala hamin ke vaght konamo hal dashte basham weblogamo up konam kolahamo bayad bendazam bala.in ahang ham ahange ebi hast, up load kardam o gozashtam tu weblog.age addam konid tu yahoo baratun ahangesho mifrestam

5:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
halalet kardam baradar
gar che chaghoo tiz nabood o to ham ziadi dast o pa mikardi
amma belakhare halalet kardam

6:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

pas kojaiiiiiiiii ............

negar

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

man faghat be chashmhaye to etemad kardam hamin hich fekr nemikardam jazaye an in barzakhe hezar to bashad........
negar

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

man faghat be chashmhaye to etemad kardam hamin hich fekr nemikardam jazaye an in barzakhe hezar to bashad........
negar

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

man faghat be chashmhaye to etemad kardam hamin hich fekr nemikardam jazaye an in barzakhe hezar to bashad........
negar

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

man faghat be chashmhaye to etemad kardam hamin hich fekr nemikardam jazaye an in barzakhe hezar to bashad........
negar

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

man faghat be chashmhaye to etemad kardam hamin hich fekr nemikardam jazaye an in barzakhe hezar to bashad........
negar

11:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

عشق واقعی انسان رو شاد میکنه.سرزنده میکنه نه محزون!


در ضمن خود خبر رو گذاشتم تا فیلتر رو دور زده باشین

12:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

delam barat tang shode
negar

2:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

baba commentetam ghati dareha man ye ghalati kardam on matlabo neveshtam 5 baram save shode hamashono delet kon bashe aval neveshtam bad fahmidam chi neveshtam nakhonisha akhe vase to ke nist
negar

2:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

name to agar che behtarine sorode zendegist man tora be khalvate khodaiye khiyale khod behtarine behtarine man khetab mikonam behtarine behtarine man
negar

2:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

دوست عزیز سلام
این نوشته رو وقتی که وبلاگت رو دو ماه پیش خوندم نوشتم.دلم نیومد واست نگذارمش.
الان به چیزی که فکر میکردم رسیدی. بخون و لذت ببر.
*****************************************
اگه توی این دنیا هیچ کس هم درکت نکنه من میفهمم چی میگی.
خودم کشیدم دردی رو که تو داری میکشی.
منم هر کاری میکردم تا گمشده ی خودم رو پیدا کنم. هرلحظه منتظر بودم تا پیداش کنم. حتی دیگه نهایتش توی مکه بود که واسه خدا اولتیماتوم فرستادم. بازم پیداش نکردم.
تنهاییت رو میفهمم ولی هر چقدر که تنها باشی از من تنها تر نیستی. من تنها فرزند خانواده هستم که هیچ دوست همیشگی ندارم. همیشه هر جا هستم با خودمم.
یه وقتهایی آدم نیاز داره تا نیمه ی خودشو درک کنه. کسی که توی این دنیا جفت آدمه.
رسیده بودم به جایی که میگفتم خدا یکی از قوانینش رو نقض کرده. خدا گفته انسانها رو زوج زوج آفریدیم ولی من یکی رو فرد آفریده.
اما چشمت روز بد نبینه....
اون اتفاقی که باید می افتاد ..... افتاد.
گمشدم رو پیدا نکردم. اشتباه نشه. رسیدم به یه چیز
گر رنج پیش آید و گر راحت ای حکیم/ نسبت مکن به غیر که اینها همه خدا کند
حالا دیگه رسیدم به جایی که فهمیدم این تنهایی واسه این بوده که خودم رو پیدا کنم.
امیدوارم گمشده ی تو خودت نباشی...

4:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

امیدوارم که منظورم رو رسونده باشم.

4:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home