Sunday, October 08, 2006

شب قدر

خدا خدا دوست دارم خدا خدا دوست دارم
ماه رمضون یه ماه عجیبیه که یه حس غریبی داره
یه ماه دوست داشتنی که کلی بهت حال میده
.... انگار تو پاییز زیر بارون رو برگای زرئ و خشک قدم می زنی و
نمی دونم چه جوری وصفش کنم
فرق ما با نویسنده ها و شاعرا تو همینه که اونا حرفای دل خودشون و ما رو به زیبایی به زبون میارن و ما حتی نمی تونیم به زبون بیاریم
اون شب تو برنامه جزر و مد یه دختر آورده بودن که سرطان داشت و حالا خطر رفع شده بود
قبل از افطار چه دعای قشنگی کرد
خاطرات تلخ و دردناک واسه من و بیشتر واسه خانوادم که 8 .9 سال پیش اتفاق افتاده بود زنده شد
همون زمانی که مشکوک به ام اس بودم
نمی دونم چقدر به خدا نزدیک بودم اما حالا خیلی دورم
همه دلخوشیم ماه رمضونه و همه زندگیم شبای قدر
می خوام یه چند شبی به حال خودم باشم
خدا خدا دوست دارم خدا خدا دوست دارم

18 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

آی بید مجنون
دلم هوای اون 49 امین نوشتت رو کرده
هر چی بخوام داد بزنم و بگم
آی مهربون عاشق اومدم تا جبران کنم
لایق که نیستم
آ خدا رو سیام
....

6:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام
قبول باشه
این دوبیت هم از من میدونم تکرای ولی من دوسش دارم
بیا ببین از آسمون بارون رحمت میباره
کاش میدونستی آی جوون
بقیشو خودت زمزمه کن
شبای قدر تورا به امام رضا منو هم دعا کن مطمئن باش بیادت هستم
........
دیشبم عالی بود خصوصا وقتی برگشتم
منا جات مسجد کوفه رو گوش دادم چه حالی میده آدم تنها
باشه
مولای یا مولای
التماس دعا

8:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
agha mahdi maro yadet nareha

negar

8:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

enghadr be khoda nazdiki ke nemitoni hamin ye zare faselaram tahamol konio ehsas mikoni dori

khodaya
be man bego chera dar dor dashtanam esrar mivarzi
agar to az chashmanam penhan bashi del to ra baz dar dorhaye dor miyabad

negar

8:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

من به خدا گفتم : امروز پیامبری از کنار خانه ما رد شد
امروز انگار اینجا بهشت است
خدا گفت : کاش می دانستی هر روز پیامبری از کنار خانه تان می گذرد و
کاش می دانستی بهشت همان قلب توست ...


التماس دعا

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

baraye jobran hichvaght dir nist ...
boro jolo ... havato dare ...

11:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

خش خش صدای برگ ها میاد
اگه می خوای جبران کنی شروع کن اون مهربون عاشق هنوز داره صدات می کنه..
ما را هم دعا کنید
راستی ما انسان ها از وجود اونیم برای همین به خدا نزدیکیم ولی اونی که میگه از خدا دوره دروغگو یا خودش نمی خواد
خدا اینقدر مهربون که همیشه منتظرت است و همیشه به خاطر دیر شروع کردنت می بخشتت
التماس دعا

5:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

دیدی قبل از ماه رمضون مسجدا رو غبار روبی میکنن ؟!
تو هم باید همین کارو کنی.....
دلتو غبار روبی کنی !

بعدش اینقده خوبه...!!!!

5:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
khobi....
eydet mobarak
baba ye saram be ma bezan
delam migire vaghti azat khabari nist haliteeee

khosh bashi va shade shad
hamishe bekhand
negar

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.
دعای مسلمون در خق مسلمون مستجاب میشه.التماس دعا........

12:02 PM  
Blogger PaRaDa said...

ta 1 modat pish ke khodaye tu zendegit nabud
khoshhala 1 chizi paida shod be esme khoda belakhare

8:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

mahdi pas kojaii chera dige nemiyay nakone hala to ghahr kardi yani ba man ghahr kardi vasat negaranam vasat mail dadam
akhe kojaiii
delam baraye to tang ast pas koja hasti
negar

11:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
يعني دعا كنم دوباره مشكوك شي؟
...
ضمنا بسوزه پدر عاشقي
واقعا مشكوكي تو
...
ما با حرفهاي نگفته مان آزمايش مي شويم
اين كه بايد بگوييمشان يا نه؟
و مهمتر اين كه
چه چيزي در دل داريم؟

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

faregh az asheghe ghamnak nemibayad bod
jane man in hame bi bak nemibayad bod

age nemikhay dige vasat commentam nemizaram faghat behem bego bashe
negar

9:59 AM  
Blogger 241266 said...

hiiiiiiiiiiiiiiisssss

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
نیستی ؟؟؟؟
کجایی؟؟؟
آهای کسی خونه نیست
......
............
مثه کسی نیست جواب بده

7:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Salam kojaii to?

tu doa hat mano ham sharik kon!

7:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

calm down !!!

2:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home