Sunday, September 17, 2006

زخم نهان

آخر غربت دنیاست
مگه نه
نمی دونم چرا بعضیا اینقدر بچه و کوته فکرن
من وقتی از یکی خوشم میاد راحت بهش ابراز احساسات می کنم
ترسی ندارم
حالا اون هر فکری می خواد بکنه
مهم نیست
مهم اینه که من از یکی خوشم میومده و بهش ابراز عشق و علاقه کردم
حالا هر چی می خواد خودشو بگیره
به نقطه چینم
یکی نیست بگه بابا تموم شد یه موقعی من ازت خوشم می یومد حالا دیگه گذشته
تو لیاقت نداشتی و ارزش منو نفهمیدی
اگر بر جای ما غیری گزیند دوست
حاکم اوست
من اعتقادی به زیر صفر ندارم
به نظر من آخرین مرحله همون صفر هست
صفر مطلق
من از همون نقطه می خوام شروع کنم
می خوام قید همه چیز و همه کس رو بزنم و یه بسم الله بگم
می خوام درس بخونم و ادامه تحصیل بدم
.... واسه خاطرخیلی چیزا و حرفا
امیدوارم موفق بشم
هیچ ملالی نیست
جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور
....
دلم خوشه شنبه شبها سرم رو روی شونه های خدا می زارم و اشک می ریزم
و کلی واسش درد و دل می کنم و آروم می شم
همه دلخوشند که مطرب بزند به تار چنگی
من از این خوشم که چنگی بزنم به تار مویی

6 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

این روزا خیلی تنهام
عین گذشته ها
....

7:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام
این روزا همه غریبن
من که عاشق شنبه هام اگه نیام دق میکنم
.........
ممنون از لینکتون
بقیه حرفا رو جای دیگه میزنم
راستی هیچ میلی هم نرسیده
التماس دعا
راستی این دفعه رو زودتر از همه اومدم
اومدم که جبران کنم

5:08 PM  
Blogger 241266 said...

tanhaei sakhte
kheili
vali khub bazi vaghta ham lazeme
estefade kon az forsatat
fekreto azad bezar
movafagh bashi:)

10:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

fek nemikardam en ghadr bache bashi va har chi ke liyaghatet khodete be digaran nesbat bedi vaghan dar barat eshtebah fek mikardam va motmaenam digaran ham hamin toram albate faghta dar bareye tooooooooooo

5:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

كه مردم به آن شادماني بي سبب ميگويند !!!!!!



نه...هنوز حرف تازه اي ندارم....شايد تا مدتي سكوت تنها آوازم باشه !
ضمنا ....دانشجوام !
شاد باشي...

12:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

.........................

8:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home