Monday, August 28, 2006

حرفای قشنگ بدرد نخور

امشب یه حال عجیبی دارم
خیلی دلم می خواد بدونم قبل از دیدن اون چه فکری می کردم
گاهی آدم دلش می خواد با یکی حرف بزنه
اونوقت اگه یکی نخواد حرف اونو بشنوه چی میشه
باید بره سراغ یکی دیگه و اگه نشد اون قدر بگرده تا یکی پیدا بشه
اما یه راه دیگه هم هست
از خودش بپرسه
من چرا باید به یکی احتیاج داشته باشم تا باهاش حرف بزنم
خودم می تونم با خودم راحت حرف بزنم حرفای خودم رو راحت تر بفهمم
اگه کسی به اینجا برسه دیگه نه می گرده و نه انتظار می کشه
شاید احساساتی هستم و از ابرازش می ترسم و واسه توجیه خودم این حرفا رو زدم
یا شاید خیالاتی هستم و می ترسم با پیدا کردن دوست مجبور بشم از خیال بافی دست بردارم
آخه با خیالش خیلی بیشتر حال می کنم
همه فکر می کنن اگه حسشونو به هم نشون بدن همه چی بهم می ریزه
واسه همین هیچکی حرف دلشو راحت نمی زنه
آدما منظورشون یه چیز دیگست ولی یه چیز دیگه می گن
آدما برای مخفی کردن احساسشون دلیل دارن
و این دلیل از هم دورشون می کنه
هیچ دلیلی از عشق مهم تر نیست
عشقی که دست کمی از خیال بافی نداره
اینجا نمی شه به کسی نزدیک شد
آدما از دور دوست داشتنی ترن
با خیلی ها برخورد کردم که به دلم نشستن ولی به دلشون ننشستم چون قبلا" یکی به دلشون نشسته بود
چرا زندگی اینجوریه
چون آدما اینجورین
به خودم می گم کاش همه چی بهتر بود
کاش چیزای بهتری بود که آدم ببینه
شاید من با بقیه فرق دارم
هیچ رازی رو ندارم
اما چرا
یکی رو که یه عمر باهاش بودی یه هو پر بزنه و بره
خوش به حال اونی که می خواد با من باشه
یعنی کسی پیدا می شه که کلی برام فداکاری کنه
از عادت شب گردیم بدی ندیدم
روشنی زیادم جالب نیست
تو تاریکی آدم می تونه خیال کنه که جایی کسی منتظرشه
آدم باید خودشو بزنه به اون راه
فراموش کردم که تو تنهایی راحت ترم
شاید اون هم تنهاست
باید تنهایی از پس دلم بر بیام
باید قدم زد و با خود حرف زد
....

15 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

بدون عشق
....

3:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام
ممنون که سر زدین
اگه آدم نتونه حرفشو بزنه چیکار باید بکنه
باید خفه بشه یا نه....
خب به کی بگیم
هیشکی نمیفهمه
دلم تنگه...
مطمئن باشین توی حرم به یادتون هستم
التماس دعا برای بیشتر دلتنگ شدن

6:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam agha mehdi
mamanun az en hame lotf ke nesbat be ma dari kheili sharmande mikoni har sari ke miye sar mizani
az en babat nemidonam bayad chi jori tashakor konam
en postet kheili be delam neshast
chon az delet omade bod kheili halmikonam en ghadr rahat harfeto mizani bedone hich ghiydo bandi
kash hamishe harf zadanha bi ebham va rahat bod mesle to vali afsos ke ......

7:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam agha mehdi
mamanun az en hame lotf ke nesbat be ma dari kheili sharmande mikoni har sari ke miye sar mizani
az en babat nemidonam bayad chi jori tashakor konam
en postet kheili be delam neshast
chon az delet omade bod kheili halmikonam en ghadr rahat harfeto mizani bedone hich ghiydo bandi
kash hamishe harf zadanha bi ebham va rahat bod mesle to vali afsos ke ......

7:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam agha mehdi
mamanun az en hame lotf ke nesbat be ma dari kheili sharmande mikoni har sari ke miye sar mizani
az en babat nemidonam bayad chi jori tashakor konam
en postet kheili be delam neshast
chon az delet omade bod kheili halmikonam en ghadr rahat harfeto mizani bedone hich ghiydo bandi
kash hamishe harf zadanha bi ebham va rahat bod mesle to vali afsos ke ......

7:06 AM  
Blogger PaRaDa said...

adamaye ke taahod nadaran bavar kon ke rahat tar zendegi mikonan!

9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

in ke kamelan doroste ke bayad ba dele khodet kenar biay.. chon oonvaght mitooni ba digaran ham rahattar kenar biay.. va ba zendegi..
-------------
tarife eshgh too zendegie ma kheili mobhame.. behtare ziad behesh fekr nakonim.. chizaye mohamtari hast ke beheshoon fekr NA .. AMAL konim ..
-------------
mamnoon ke lotf dario sar mizani.. ye kam vaghtam kame! ine ke vase neveshtan tamarkoz nadaram.. hamin ke vaght konam be lotfe doostan javab bedam.. shans avordam! :)
-------------
chi begam az khodam !?? chize ghabele tarifi nistam ! emrooz up mikonam.. ya ALI

10:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

وقنی کسی نحرفات و بشنوه چی میشه؟؟؟؟
اون موقع تمام خاطرات اشک میشن!!!!!

8:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

باید قدم زد ... اما تنها !

8:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

تاريكي !
شبا خوبن...زيادي خوبن.....
ميدوني ، همه ي بديها و زشتي ها گم ميشن تو شب!
...
اون وقت يه طنين خسته هم ميتونه شادت كنه...

2:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام
ممنون که سر زدین
التماس دعا

6:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

مهدی ÷درم در اومد تا مظراتتو باز کنم نمیدونم چرا نمیومد
این ÷ستت از دل میومد واسه همین به دلم نشست
خوشم میاد خیلی راحت حرف دلت رو به زبون ساده میگی
ولی یه چیزی بگم خدمتت و اون هم تا این که آدم تو همه چی یه ÷ا میخواد یه همراه با خودت حرف بزنی بعد یه مدت میشی یه مردهی متحرک ....حرف زدن با یه دوست می تونه بهت روح بده باعث حرکتت بشه
بگرد پیدا میکنی من مطمئنم

7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
yadam tora faramosh
khobi?fekr konam khob niste.yejore shodi.mesle man.manam khob nistam.commentetam ye jore bod.shayad ye tane.nemidonam chera?azam delkhori?motasefam age kari kardam ke delkhor shodi.fekr knam dige nemikhay bazi edame dashte bashe.ghabol.manam khaste shodam.tanha komaki ke mitonam bokonam ine ke barat doa konam ke khoda az tanhae daret biyare.yeki ro peyda kone ke doset dashte bashe va darket kone.shado movafagh bashi.

2:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

rasti yadam mimone ke avalin commente in posto man gozashtam vapakesh kardi.:(

2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
ببین یعنی ایمیل بت نرسید یا کدها؟؟

5:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home