Wednesday, October 04, 2006

غم دلکده

عاشقتم
واسه تو خیلی کمه
من تو رو دوست دارم
....
نشسته ام باز کنار تو اومدی سراغم نگاه تو روشنه شبای بی چراغم
صدای من وقتی قصه داره که رنگ چشم تو غصه داره
شب من و تو باز دوباره انتظاره
نگاه تو رنگ بوسه داره لبای من گرم و بی قراره
سکوت شب یه آسمون و یک ستاره
بارون گل شد خواب ستاره به انتظار بغض ابر پاره پاره
تا قلب آسمون می بارم با تو تنها فصل من و تو باز رسیده روی ابرا
کنار تو آروم میام پا می زارم چراغی تو دست شبا جا می زارم
که روشن بمونه آسمون بی ستاره
به شوق تو عهدی با چشمام می بندم دوباره به این عشق به این دل می خندم
قصه عشق بازیه چرخ روزگاره

10 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

شاید این تنها کاری بود که می تونستم واست انجام بدم

9:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

chera javabe mailamo nadadi
negar

9:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

mikhay mano raha koniyo beri
boro
....
nabze man aram mizanad mesle yek morde
negar

9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

rozi ba khod fekr kon del che zod mitalabado che zod faramosh mikonad

bye

12:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

eshgh adamo zamingir mikone

8:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

raje be ahangi ke gofte budi:)....
age manzuret ahange bud ke kudeshoaz yeki az dusam gereftam...
age ham manzuret ine ke mikhaei ye ahang ba sedaye khudet bashe ke bezari ro blog valla man nemidunam kodesham nadaram...
man kheili vaghte dunbale in ahang mikardam ke yeki az dusam baram peida kardo manam kodesho gozashtam...
on sedahe ke avale ahangast sedaye man nist:D
ba ahange bude:)
age bekhaei mitunam email yeki ro behet bedam ke fek konam betone behet komak kone

8:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

و خاصيت عشق اين است.....

10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام
بازم دیر رسیدم
طاعات و عبادات قبول
بروزم خاطرات منو چادر
التماس دعا

9:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

خوب...
به جمله ي اول نوشتت نگاه كن !
و افكارت در سطور بعدي..
جمله ام اونقدرها هم بي ربط نبود..
عشق است كه وقتي در دلت رخنه كند اين همه حرف و حديث روان مخي سازد و ....!!!
خاصيت عشق اين است !
ok?

11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

يه وقتا ميگم بيچاره خدا.. کفره ها ... ولي خدائم ته دلش ميگه احسنت!



و اين قصه سر دراز داره ... قصه موهاي تو و غصه پريشوني من .....

12:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home