Wednesday, October 18, 2006

می خواهم زنده بمانم

تو رو خدا بگید آیا دعایی قشنگتر از جوشن کبیر هست
آخه 1000بار خدا رو صدا می کنی و در هر 10 بار یه جوری
حالی به حالیت می کنه
از اون دعاهایی که با یه لبخندی از ته دل اشکتو آروم سرازیر می کنه
بعد از اون هم دعای ابو حمزه ثمالی و کمیل و عصر عرفه و زیارت وارث و ..... زیبا و دلنشین هستن
شب احیا بیشتر واسه تو دعا کردم
می دونم خیلی تنهایی
شاید به جرات بتونم بگم که حالا هیچکی رو نداری
حالا که اوج نیازی
نه پشتوانه و نه تکیه گاه و نه همدم
نه کسی که بشینی کنارشو واسش حرف بزنی
همون حرفایی که نمی تونی به هیچکی بزنی
همش به یاد تو بودم تویی که شاید کمتر کسی به یاد تو بود
آخدا کمکش کن بکشونش به سمت خودت بیارش تو راه
باشه
آخه راهتو بلد نیست
تنهاش نمی زاری خدا جون نه
همه دلخوشی سالم به ماه رمضونه و همه امید ماه رمضونم به شبای قدرهست شب بیست و سوم
آخدا بی انصاف هر چی تقلا و التماس کردم دلمو نلرزوندی لا اقل یه قطره اشک از ته دل نیومد
موندم که آیا منو بخشیده یا نه آخه سرنوشت یک ساله من چه جوری رقم خورده
از خودم نا امید شدم حتما" یه جای کارم گیره
....

6 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:13 AM  
Blogger sohrab ghavami said...

تنها اشکه از ته دلم اون شب واسه تو بود

5:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

vase ki bod han jorat dari bego didi mocheto gereftam

ishalah khoda hame doahato mostajab kone hamashono

negar

12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

baba vaght kardi ye sar be kolbeye faghiraneye maam onvara bezan ma kheyli tanhaiima

negar

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

kheili ghashng bood,
rasti hese konjkavimo tahrik kardin mehdi khan.
hala on ke doosesh darin kie?

be har hal kheili ghashng bood,
ma ro ham doa konid
felan bye
shirin

4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

khoda ro be har zaboni seda kone javabeto mide.har zaboni...........
faghat hamishe sedash kon nafaghat mahe ramezon .nafaghat vaghti gereftar shodi.hamishe.

9:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home