Sunday, November 26, 2006

نمی شه عین فریاد زیر آب زندگی کرد

نمی دونم چه حکمتی توی آب هست
از یه طرف دریا و از طرف دیگه بارون
زیر بارون توی شب یا لب ساحل دم غروب قدم زدن فوق العادست
دیدن عظمت و زیبایی دریا و گوش دادن به صدای موجاش یا دیدن فراوونی بارون و گوش دادن به صدای تلنگر هاش آدم رو مست و از خود بی خود میکنه
با دیدن دریا و بارون دیگه نمی تونی شک کنی خدا نیست و هی به خودت می گی خدا هست خدا می آید
....
لحظه خداحافظی همه مهربون میشن
دیروز قدم زدن لب ساحل دم غروب روی ماسه های نرم کنار خلیج فارس اولین سفرم به کیش و کل خاطرات اون زمانم رو به یادم آورد
نمی تونستم یه لحظه چشم از این همه زیبایی و عظمت بر دارم
انقدر عین همیشه برام جذابیت داشت که داشتم شیدا می شدم
همش به یاد تو بودم و باور کن جای خالی پاهای برهنت رو که دستات تو دستم بود و داشتیم با سکوتمون با هم حرف می زدیم و به موسیقی آب گوش می کردیم می دیدم
شاید واسه همینه که اسم بارون یا دریا رو خیلی دوست دارم نه به اندازه شیدا ولی بیشتر از تبسم یا طهورا
خدایا واسه همه چیزت لحظه لحظه شکر

12 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

نمی دونی چقدر دلم برات تنگه
بد جوری جای خالیت احساس میشه
از اون طرف دیروز لب دریا و از این طرف امروز زیر بارون
من الان تو اوج جو گیری و حالم به خدا
الان یعنی عندش یعنی آخر لذت

9:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

zire baron didanet range tazeiii dare
manam asheghtaram engar vaghti baron mibare

negar

1:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

دستاشو مشت کرده بود

پرسیدم توی مشتت چیه؟

گفت:خودت نگاه کن.

دستاشو گرفتم و آروم باز کردم..

توی دستاش چیزی نبود!

گفتم چیزی نیست که..

دستامو که توی دستاش بود فشرد

گفت:نبود ولی حالا هست

دستام گرم شد.....

و او لبخند زد.

3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

هر چقدر این دل را نهیب می زنم ؛

که دست از دلتنگی بردارد.آرام که نمی شود هیچ،

بی تابتر ،بی قراری ات را می کند.....

3:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

mesele hamisheh fogholade bood.
manam barono daryaro kheili doost daram .aslan gozasht zamano nemifahmam va faghat behesh fekr mikonam.kheili ziba hastan
are zire baron manam asheghtaram va bekhoda nazdiktar....

7:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

na aberi na sayei
tabiate jandar dar zire boghze shahr jan midahad
man be donbale radepaii az to
to:aseman
to:zamin
to:hava
to:mah
man sarapa to
saniyehayam az ane to
negar

2:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

onrozi 2 nafar dashtan harf mizadan
yeki goft peydash kardi
onyeki goft are
goft fekr mikoni khodesh bashe
onyeki goft manzoret chiye
goft midoni bayad hes koni nimeye gomshodato peyda kardi
in harfo kheyli shenidam vali on roz .........
az on roz az fekresh biron nemiyam

nimeye gomshode.............

negar

2:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

... وای باران , باران
باران ..
شیشه پنجره را باران شست .
از دل من اما ,
چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟

آسمان سربی رنگ ,
من دورن قفس سرد اتاقم دلتنگ .
می پرد , مرغ نگاهم تا دور
وای , باران
باران ...
پر مر غان نگاهم را شست ....

2:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

چقد دلم برااینجا تنگ شده بود
به چه ÷ست باحالی هم رسیدم
آب دریا بارون
من عاشق قدم زدن زیر بارونم رفیق

10:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
قبول دارم این احساس خیلی قشنگه وقتی لب ساحل ایستادی خودتی و خدا آدم دلش می خواد با همه وجودش با همه قدرتش فریاد بزنه و از خدا به خاطره همه خوبیاش تشکر کنه
بعدش این قضیه طهوراو شیدا و تبسم چیه بی زحمت؟

9:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
از آن می که پروردگار غفور
نموده است نامش شراب طهور
همین.............
.........................
................................
التماس دعا

2:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

آقای مهدی قوامی از اینهمه مهربونی و لطفت ممنونم.اما من دنبال عشق زمینی نمیگردم چون مدتهاست که فهمیدم آدمای روی زمین معنی عشق رو نمی فهمن.اینها رو هم زیاد جدی نگیر فقط یه نوشتست.همین.
belakhare rafti?

4:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home