Monday, November 13, 2006

می میرم برات

نه خدا
حالا که تو اوج دلتنگی هستم نه
یعنی واقعا" همش خواب و خیال بود
عین همیشه یه رویای زود گذر
خدایا آخه چرا
به خدا فکر خودم نیستم آخه من عادت دارم
باور کنید فکر اونم آخه اون خوبه
نکنه دلش به حال من بسوزه و اشک بریزه
هر کی از راه می رسه پاشو می زاره راست وسط دل ما
جا پاش رو هم حسابی محکم می کنه و فشار می ده که مطمئن بشه همیشه جاش می مونه
اما من می دونم اون با بقیه فرق می کنه
خدا نخواسته آخه فقط اونه که می دونه من چقدر بدم و نمی زاره باعث آزار کسی بشم
آره
خیلی سعی کردم که خودمو راضی کنم تا بازم باهاش حرف بزنم اما نشد
نه خدا خواست نه دلم راضی شد
آخه گفتم شاید باعث بشه بزنه زیر عهد و پیمونش با خدا
اما شما ها بهش بگید که من همیشه منتظرشم
چه شود به چهره زرد من نظری ز راه وفا کنی
که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی
اما از اون جایی که قربون عظمت خدا برم نمی زاره بغض تو گلوی هیچکی بمونه
داره بارون میاد
اولش نفسم بالا نمی یومد و فقط گریه می کردم
ولی حالا انقدر خوشحالم که فقط داره از چشام اشک میاد
انگار بارون خود خداست
که می یاد پایین پیش ما آدما تا حالیمون کنه که هست و با روح روانمون بازی کنه و دلداریمون بده
امشب تا صبح زیر بارون قدم زدن و اشک ریختن و فریاد زدن و با خدا خلوت کردن صفایی داره
....

18 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

می ترسم یه وقت بیاد اینجا و این نوشته رو بخونه و همه چی خراب بشه
آخه اون قول داده نباید زیر قولش بزنه

7:04 AM  
Blogger sohrab ghavami said...

دارم می میرم خدا

6:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

gashang vood omidvaram behesh beresin

12:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

kheyli narahat shodam ...
doa mikonam hame chi dorost beshe ...

1:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام بابا شما که دلت خیلی خونه به این کاره شما می گن خود خوری با زیره بارون قدم زدن هم کار درست نمیشه حالا هی بیخودی زیر بارون قدم نزن داداش الهی گره از کار همه جوونا باز کن الهی آمین)

7:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

mahdi
age barat begam inroza halam aslan khob nist chi kar mikoni
midoni karam shode faghat biyam webeto baz konam in neveshtato bekhonam az hamon khate avalesh hamin jor ashkam berizano .......
vaghtiyam be on tikkash miresam ke migi avalesh nafasam bala nemiomad engari nafase khodamam dige bala nemiyad..........
ghorbone nafas keshidanet
chera azam naporsidi aslan taghat miyaram ya na han
mahdi
akh cheghadr delam vase seda kardanet tang shode
................
.............

8:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

mazerat mikham
khodaya mibini karam shode faghat bazi kardan ba dele on
mano bebakhsh bashe
rasti salam
khobi
khobe khob
manam halam khobe
nabinam dige gerye koniya
mahdi mikham behem ye ghol bedi bayad hatman foghe lisans ghabol shi ghol dadiya faghat bebinam zadi zire gholet hamon moghast ke miyam onjaoo mizanam on cheshato dar miyaram fahmidi to ham mitoni ghabol shi ham bayad ghabol shi
chiye are man kheyli porroam
ye kar kardam fekr mikoni man ye fereshteamo to .......
khodaya mano bebakhsh

hamishe bekhand bashe

9:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

omidvaram sabok shode bashid zire baroon.age ghesmate shoma bashe khoda jur mikone.baraye dashtane hich kaso hich chizi esrar nakonido besparid bekhoda:)

4:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

آرزو کردم برود

رفت
و اکنون من
تنها ترین پرنده ی
باغ خدا هستم

کاش برگردد

آرزوی لعنتی
کاش نخوانده بودمت


کاش

شاید
تنها نبودم

....

Mamnon ke be blogam sar mizani
Take care

5:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام

ممنون از اومدنت

...ولي من اون نيستم

bebakhshid , man be mohite comments blogspot ashna nistam va farsi ham ke khoob neminevise ...

موفق باشي

11:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam...
on yeki blog o bikhial shod....
akh e manam bikhialesh shudam;)
az pase yeki bar nemiam che bereso 2ta blog:))
dige neminevisam onja:D

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام مطلب زیبائی بود منم آپ کردم و منتظر حضورت سبزت هستم .

تا در جهان بود اثر از جای پای تو
تا نغمه ای بود به فلک از ندای تو
تا ساغر است و مستی و میخوارگیّ و عشق
تا مسجد است و بتکده دیر و جای تو
تا هست رنگی از سخن دلپذیر تو
تا هست بویی از تو و از مدّعای تو
تا هست واژه ای ز تو در بین واژه ها
تا هست رونقی ز تو و گفته های تو
هرگز نه آنچه در خور عشق است و عاشقی
تا یک نشانه ای نبود از فنای تو
خدا حافظ

3:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام من از ته دلم از شما تشکر کردم زبونی نبود و یه تشکر خشک و خالی چون به نظرمن هم چیزی قشنگ تر از این ذکر نیست که اینقدر قشنگ به دل همه نشسته.دعا می کنم هر چی آرزوی خوبه مال شما وآرزوتون
برام دعا کنید

9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

"آرزوی لعنتی
کاش نخوانده بودمت "


منظورش این بود که کاش آرزو نکرده بودم که برود !!
نه اونطوری که تو فکر کردی !!

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam mahdi khan
ba ejazatoon man weblogo hazf kardam .vali aghe besheh gahi baraton kament mizaram.
dardodel kardan ham moshkelati dare ke goftani nist.
bye

10:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام!
ممنون محبت شما هستم ...پاسخ را میزارم واسه یه وقت بهتر...امروز روز خوبی نبود شب سرد و زنی با یه ماشین پنچر...

11:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam agha mehdi.to in rozegar bimarefata ziyad shodan.delshekana ham hamintor.akhe dela ham nazok shode.barat doa mikonam.........

11:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam..shayad in bare15-16 basheh ke mikham comment bezaram , dar hali k omid nadaram poblish sheh!akheh har vaght neveshtam hatamn badesh 1 errori dadeh!
tanha chizi ke mitunam begam ine ke omidwaram etefaghe ba`adi kheli ziad khoshhalet koneh!
va hame arezuhaieh khubet zudtar be samar beshineh!
Take Care!

11:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home