Tuesday, December 05, 2006

یک حرف صوفیانه بگویم اجازت است

ا_از من دلخوری
ا_آدم هیچ وقت از کسی که دوست داره دلخور نمی شه
ا_آره یا دلخور نمی شه یا اگه خطایی دید زود می بخشه
ا_من خطایی ندیدم که ببخشم
ا_خیلی دنبالت گشتم تا پیدات کردم
ا_چرا
باید می دیدمت
.... اگه تو نبودی
من الان پیش کسی هستم که دوسش دارم و این دوست داشتن رو مدیون توام
من تو این مدت به چیزایی رسیدم که با هیچی نمی شه عوضش کرد
فقط نگران بودم به زندگیت لطمه ای نخوره
ا_پس به حرفای منم گوش کن
شاید فکر کنی در حق من بدی کردی ولی اشتباه می کنی
این مدت کوتاه خوشبختی واسه یه عمر کافی بود
عشقی رو که تو حس کردی من فهمیدم
سعی می کنم همیشه نگهش دارم
هیچ وقت فراموشت نمی کنم
ا_یه شعر می خونی
ا_چی دوست داری بخونم
ا_هر چی خودت دوست داری
دل من همی داد گفتی گواهی که باشد مرا روزی از تو جدایی
ولی هر چه خواهد رسیدن به مردم بر آن دل دهد هر زمانی گواهی
من این روز را داشتم چشم از این غم نبودست با روز من روشنایی
جدایی گمان برده بودم ولیکن نه چندان که یکسو نهی آشنایی
به جرم چه راندی مرا از در خود گناهم نبودست جز بی گناهی
بدین زودی از من چرا سیر گشتی نگارا بدین زود سیری چرایی
که دانست کز تو مرا دید باید به چندان وفا این همه بی وفایی
سپردم دل به تو ندانسته بودم بدین گونه مایل به جرم و جفایی
دریغا دریغا که آگه نبودم که تو بی وفا در جفا تا کجایی
همه دشمنی از تو دیدم ولیکن نگویم که تو دوستی را نشایی
نگارا من از آزمایش برهایم مرا باش تا بیش از این آزمایی
مرا کار داری و بی قدر خواهی نگر تا بدین خو که هستی نپایی
خواننده عزیز
شبی زیبا بود
از آن شبها که تنها هنگام جوانی به درک آن توانایی بود
آسمان به دان سان پاک و پر ستاره بود که انسان با دیدن آن بی اختیار از خود می پرسید
چگونه مردمانی چنان هوس کیش و بد اندیش در زیر چنین آسمانی به زندگی سرگرمند
....
صبح ها که از خواب پا میشم لحظه شماری می کنم تا غروب بشه و موقعی برسه که مردم از سرما ترس دارن اونوقت میرم حسابی قدم می زنم تا اونقدر خسته بشم که مجال هیچ نوع فکر کردن و رویا پردازی نداشته باشم شب هم که می رم تو رختخواب با غصه اینکه وای خدایا فردا رو چه جوری شب کنم خوابم می بره
اینه زندگیه پست فطرتی و کثافت من که نمی دونم خفت مملکت مزخرف رو بگیرم که دادم به جایی نمی رسه یا یقه خدای بی انصاف رو بگیرم که شکایتم رو گوش نمی گیره یا از سر ناچاری و از روی التماس دست به دامن خود نادونم بشم که فایده نداره
چقدر هوس اون پست اولیام رو کردم که به نام (وابدی وامی دی) بود

21 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

یعنی انتظار انقدر سخته ! ؟
....
شاید این آخرین پستم بود

7:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
ممنون که واسه خوندن نوشته هام وقت می ذارید.
اون شعر هم چشم پیدا می کنم.اینم شد زحمت؟
ببخشید قرو قاتی نوشتم حتما متوجه نشدم
من نوشته هاتون رو می خونم غصه
می خورم چرا اینقدر غمگین؟خیلیه!!!!!!! داد من در اومده من فکرمی کردم غمگین تر از خودم کسی نمی نویسه
توکل کن تا بتونی با عشق زندگی کنی

8:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

خوش به حالت که همچین شبی رو تجربه کردی

8:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

entezar sakhte vali lezati ke to az in entezar mikeshi hich kas dighe nemikesheh .

9:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

vali khosh be halet ke on shabo gozarondi......

9:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

shabe khobi ro bayad gozaroonde bashi na?....

9:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام مهدی جان....ببخش من امروز تونستم چک میل کنم...متاسفانه یاهو میلم مشکل پیدا کرده...
اما چشم اگه فرصت کنم هم روی قالبتون کار میکنم....هم روی موزیک....



*
انتظار ...درد دارد...سخت نیست...

6:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

be nazaram .. aval adam bayad yagheye khodesho begire .. !!
kheili chiza dorost mishe .. agar ke hame.. aval yagheye khodeshoono begiran ..

1:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
کاش جریان داشت صداقت زیر پوست شهر
!!!همین

4:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

تا 2 هفته دیگه ، اگه قرار شد حلوا بدم، حتما می گم چه فکری کردم . مطمئن باش الکی عمل نمی کنم

4:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

.
.
تا 2 هفته دیگه مشخص می شه . اگه قرار شد حلوا بدم ، بهت خبر می دم . مطمئنا الکی عمل نمی کنم . چند روزه که دارم فکر می کنم

8:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

واااای...
عالی بود ...
دل من همی داد گفتی گواهی ...
وقتی می خونمش صدای مهدی احمدی تو گوشم می پیچه ...
مرسی..

11:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

راستی چرا بی انصافی کردی ؟!
من که برای همه پست هات کامنت گذاشتم ...
من که همیشه سر می زنم ...
اگه یکم دیر میشه به خاطر اینکه که درگیر درسم و کمتر فرصت می کنم بیام...
به هر حال ممنون که لطف می کنی و به بلاگم سر می زنی ....
شاد باشی ...

11:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

man khobam toam khobi khobe khob
mahdi dari ba khodet chi kar mikoni han ..........

nemishnavi sedamo
nemibini negamo
delam havato karde
delam havato karde

8:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام راستی در مورد اون شعر که خواسته بودی با طهورا صحبت کردم قرار شد خودش براتون بفرسته به دستتون رسید خبرم کنید.
میشه به خاطر همونی که دوسش داری یه بار شاد بنویسی کشتیش بابا روحیش له شد!!!!!!!!!!!
اصلا میدونی مثبت اندیشی و خوش بینی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

eeey baba
Man key behem bar khord ?! :D
Badesham rajebe dokhtara dorost sobat kona :-w :D
Rasti seday mehdi ghavami ? :-? chetor mage ?! gharare chi beshe ?!

chashm ,linke perday ro inja mizarm

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
ممنون از حضورت و نظراتت
.
خوشا به سعادت تو که همچین شبی رو تجربه کردی
چه زیبا
حسرت به دلم مونده.....
انتظارم خیلی دوست دارم
چون وقتی تموم بشه میشه یه خاطره
برام قشنگه چون انتظار چیزیو میکشم که برام قشنگ تره
.
.
چرا آخرین پست؟
من که باور نمیکنم
امیدوارم اشتباه دیده باشم
.
.
به روزم
خوشحال میشم سر بزنی
موفق باشی
یاحق

3:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

midoni
gahi vaghta yeki ro dost dari az jonet bishtar
to hey behesh nazdik mishi on hey azat dor mishe to hey behesh nazdiktar mishi on hey azat dortar mishe.....................

hey nemikham vasat comment bezaram ama ..........
ama gahi ekhtiyar az kaf midaham

mazerat
hamishe bekhand bashe
negar

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

ama begama mahdi faghat az mah miyad
rasti to on chanroz khodeto didi kamele kamel bodi ye ghorse kamele mah
negar

3:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام. در مورد وبتون چي بگم خوبه؟
بگم علي؟
نه نمي گم عالي
مي گم محشر.
اينجا ادم احساس ارامش مي كنه.
شما از درد چه عشقي ميرنجي و من از درد چه...
باشد كه هر دو را تجربه كنيم.
ممنتظر حضور سبزتون هستم.
در ضمن اينجا رو از طريق وب نگار عزيز پيدا كردم.
موفق باشيد

11:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
اول اينكه من اصولا عادت ندارم الكي از كسي تعريف كنم وقتي مي گم محشره يعني محشره.
ممنون از اينكه تشريف اوردين
منظور من از نوشته هايم در كل اين بود كه مي خواستم ببينم چقدر عشق زميني مي تونه در رسيدن به عشق اسماني به ما كمك كنه.هدف من در اصل اينه.
در مورد نگار جان هم بايد بگم. من چيز زيادي از ايشون نمي دونم. ما از طريق وب با هم اشنا شديم.
ولي اگر باز هم لازم باشه ( بنا به گفته ي شما) براتون ميل ميزنم.
موفق باشيد

6:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home