Thursday, December 28, 2006

چه بوده آن گناه من که یار من نمی شوی

تا همیشه تو چشات خیلی چیزا رو تازه کرد
میشه با گور گور دستای تو خیلی کارا کرد
میشه تو چشمای تو گم شد و مرد
میشه دریا رو به بغض تو سپرد
میشه با چشم تو رنگا رو شناخت
میشه بهترین ترانه ها رو ساخت
میشه هر قصیده رو با چشم تو اندازه کرد
میشه تو چشمای تو قدیمی ها رو تازه کرد
میشه فریاد زد و رفت تا ته دشت
میشه دریا شد و از خشکی گذشت
نگو دیره من از این فاصله ها بد جوری گریم می گیره
نگو دیره من از این بی خودی ها بد جوری گریم می گیره
آره گریم می گیره
آره گریم می گیره
....
سرنوشت بعضیا سیاه نوشته شده و سرنوشتشون تاریکه
نباید الکی با زندگی لجبازی کرد و سعی کرد رسم زمونه رو عوض کرد
من تا حالا بیهوده تقلا می کردم پس دیگه بسه
سر خود را مزن این گونه به سنگ دل دیوانه تنها دل تنگ
منشین در پی این بهت گران مدران جامه جان را مدران
مکن ای خسته در پی بغض درنگ دل دیوانه تنها دل تنگ
پیش این سنگ دلان قدر دل و سنگ یکیست
قیل و قال زغن و بانگ شباهنگ یکیست
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین
سینه را ساختی از عشقش سرشارترین
آن که می گفت منم بهر تو غمخوارترین
چه دلازارترین شد چه دلازارترین
ناله از درد مکن
آتشی را که در آن زیسته ای سرد مکن
با غمش باز بمان
سرخ رو باش از این عشق و سرافراز بمان
راه عشق است که همواره شود از خون رنگ
دل دیوانه تنها دل تنگ
....

13 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

ز دست دیده و دل هر دو فریاد
که هر چه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش ز پولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد

خلاص

5:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
همیشه عاشق بمان اما!از عشق ÷ایبندی برای خودت نساز .
خاصیت خود عشق از خود گذشتن و زندگی بخشیدن است....

1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
من فقط نظر خودمو گفتم
به شما که چیزی نگفتم بعدم هیچوقت واست نباید مهم باشه بقیه چی فکر
می کنن
راستی این خبر جالب رو از کی شنیدی که من خودم بی خبرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

6:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

...

! پستت رو نتونستم به راحتی بخونم

... رنگ متنت کمی چشمام رو اذیت کرد

... اما

! از خدا آرامش رو برات طلب می کنم

... برای تو و برای همه و برای خودم




(آرام باشی)

10:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
chera in rangi neveshtysh??!!!
Az in halat bia birUn PesaR!

1:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

سر نوشت را نتوان از سر نوشت ...!
با این موافقم ..
ولی اینکه همه ی زندگی آدم سیاه باشه .. نه
یه موقع هایی اینجوری میشه
ولی اینطوری نمی مونه
...
باور کن..!

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nemishod ba ye range dige benevisi ?!
Harchand ke lazemash ye ctrl+A boOd ..!!

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

.
.
قهری ؟
.
.

6:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

ey kash sarnevesht joz in minevesht..............

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

چه دلازارترین شد چه دلازارترین


پیش این سنگ دلان قدر دل و سنگ یکیست


pishe khodam tekrareshon mikonam faghat ye chi azat mikham mano bebashkhshi 'harfe digeii nadaram
.......................
negar

11:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

دستت رو بذار روی قلبت

این ساعت عمرت که داره تیک تیک میکنه

جالبه همونی که بهت زندگی میده برات شمارش معکوس رو شروع کرده

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام

وبلاگت قشنگه خیلی ... خوشحال میشم

به منم سر بزنی ... منتظر نظرای

قشنگت هستم

7:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

.
.
پسر خوب

قهری ؟

.
.

9:58 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home