Saturday, December 16, 2006

انتخابات

ای قوم به حج رفته کجایید
معشوق همین جاست بیایید
انقلاب یا اصلاح / دیگه انقلاب نه اما داد می زنم اصلاح
به خدا این مملکت قشنگ با آدمای خوبش نیاز به یه اصلاح اساسی داره
داره حالم ازتون به هم می خوره
از پست فطرتی و تظاهرتون
خاک بر سرتون از چی می ترسید
از اینکه دانشگاه قبول نشید یا کار گیرتون نیاد یا ترفیع درجه بهتون ندن یا .... یا چی
بابا اعتراض کنید نترسید
لا اقل ریا نکنید
نامرد بی معرفت اگه مخالفی خوب نترس بگو و اگه نیستی دیگه لااقل انقدر هارت و پورت نکن
آخه تا کی اسم خدا رو به .... می کشید و حرمت همه چی رو میشکونید
چرا انقدر آبروی خدا رو می برید و ناراضی هستید و همه کاسه و کوزتونو سر اون میشکونید
به خدا مال همینه مملکتمون شده پره زنها و دخترای فاحشه و هرزه و پسرا و مردهای معتاد و مست
به همون خدایی که هر کی تو وجودش یه ذره شک کنه از نادونترین آدمای دنیاست قسم می خورم که به خدا دارید ریا می کنید دارید گناه می کنید دارید نون حروم می خورید دارید نون تظاهر و دزدی به زن و بچتون میدید
تو رو خدا اگه اعتقاد داری برو اگه نه واسه ریا نرو
مملکت اسلامی که پایه و اساسش با رشوه و ربا و نزول و .... باشه به خدا بلای آسمونی براش میاد
به اون خدام قسم که می ترسم
می ترسم از اینکه آخه خدا می خواد شما کثافتای آشغال رو چه جور مجازات کنه
ملکت اسلامی که فقر داره توش بیداد می کنه ولی یه عده دارن خروار خروار پول پارو می کنن و دارن خفه میشن مملکتی که بانک هاش از تعداد آدماش بیشترن و علنن داد می زنن سود قطعی فلان درصد فاسد هست
مملکتی که توش همه دارن با دروغ و ریا و رشوه و نزول و کلک و حقه بازی و خود فروشی و زن فروشی و غیره و غیره میرن جلو والله دووم نمی یاره
داره نکبت از سر و روی مملکت و همه می باره
با چه رویی و با چه بی شرمی داری می گی بارون رحمت بباره
این مملکت مزخرف پست فطرتی نه ارزش دلسوزی داره و نه ارزش موندن پس باید دل کند و رفت
به همون خدا منتظر امام زمان نباشید منتظر یه بلای بزرگی باشید که از جهنم بدتره
خدایا میگن اگه تو با عدلت با آدما رفتار کنی دیگه هیچکی زنده نمی مونه ولی بابا تو دیگه از حد گذروندی انقدر رو دادی که داره خیلی خراب میشه
نه این مملکت و نه کل دنیا درست شدنی نیستن
خدایا دیگه از این زشت ترش نکن آخه دیگه هیچی قلب سیاه این آدما رو پاک نمی کنه
خداوندا هر لحظه ازت می خوام یا زودتر کن فیکون کنی یا منو ببری و راحتم کنی
خدایا من مال این دنیا نیستم
الله اکبر . لا اله الا الله . انا لله و انا علیه راجعون

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
چی بگم؟ مگه حرفی هم برای گفتن مونده؟
همه رو گفتی دیگه
ولی بدبختی ما اینه که خفه شدیم
فقط بلدیم تو دلمون داد بزنیم و اطرافیانمونو ناراحت کنیم
جرات اینو نداریم که بگیم بابا خسته شدیم
چه قدر نامردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه قدر بی عدالتی؟
هممون یه گوشه کز کردیم و داریم تو گوش خودمون داد میزنیم نه برای کسایی که باید بفهمن
منم خسته شدم
این دنیا و آدمهاشو نمیخوام
اما زندگی میگه که باید باشم
باید تحمل کنم و سعی کنم تغییرش بدم
اما تنهایی مگه میشه؟
کی میاد جلو کمک کنه؟
هیچ کس
.
.
ممنون که سر زدی
امیدوارم همیشه موفق باشی
یاحق

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خون خودتو کثیف نکن
نمی دونم...............

11:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

age to ino mikhay bashe pas manam migam chon manam male in donya nistam
انا لله و انا علیه راجعون

2:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
man sar mizanam amma age chizi neminevisam male ine ke dige kalame kam ovordam tarjih midam sokot konam.
poste khobi bod.amma kash faghat shor nabashe.man barha sedam daromade amma harbar sedamo boridan.amma bazm nashestam.dobare boland shodam bishtar az dafeye ghabl faryad zadam.hatta age sedam bejae narese bazam saket nemisham.rasti ina ke gofti marbot be mamlekat nist.khake in mamlekat pake.az kasae bevojod omade ke bayad belarzi baraye har ghadami ke roye on bar midari.in dolate ke pasto razle.be esme eslame hame chizo be gand keshide.hamishe be mamlekatet va khake pakesh eftekhar kon.irani bashi.

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام باز که ترمز بریدی؟
بابا جون حرص نخور .با حرص خوردن من و تو مشکل حل نمیشه.
خودتم میدونی...

11:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

hala chera foush midi?!!

3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
...
male kodoom donya hasti hala ?!?! :)
-----
mage nemigi in mamlekat arzeshe delsoozi nadare ? .. pas vase chi enghadr hers mikhori dige? ... to ke male in donya nisti .. chikar be kare zaminiya dari !?
-----
ba gozashtan o raftan .. eslah nemishe ...
-----

7:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

منم خزان آرزو یا همون دریای شیشه ای سابق

می خواستم بگم که من هستم . هنوز هستم .

فقط نا ندارم با کسی حرف بزنم . تنهایی برای من بهتر از بیرون ریختن حرف های دلمه




خیالت راحت
من هستم

9:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

منم خزان آرزو یا همون دریای شیشه ای سابق

می خواستم بگم که من هستم . هنوز هستم .

فقط نا ندارم با کسی حرف بزنم . تنهایی برای من بهتر از بیرون ریختن حرف های دلمه




خیالت راحت
من هستم

9:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam.khoshoshbehalet ke hamchin shabi toye hamchin shahri hasti.yaldat mobarak.mogheye falehafez gereftan maroham faramosh nakon.

10:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

اونقدر تند رفتی که جایی برا حرف زدن نذاشتی
آیه رو عمدا اشتباه نوشتی یا؟؟؟؟

4:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

BiKhiAl ...!

4:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home