Wednesday, February 21, 2007

بدون کلام

منو ببخش واسه همه چی شاید همیشه
من به پوچی مطلق رسیدم و وقت مردنمه آره خودکشی
چه زود تموم شد
چه آروم و بی سر و صدا
نمی دونم کی شروع شد
اصلا" از کجا شروع شد
یه هو چی شد
گیج شدم
نمی دونم اصلا" این مدت حس شد
باور شد
به دل نشست
یه هو خود به خود یه داستانی شروع شد
یه داستان پاییزی
انگار یه مدتی هم بود
اما .... اما فکرکنم اصلا" هیچی نبود
نمی دونم
شایدم تموم شده آره
ای وای
چی شد یه هو
آخ .... آخ
گیر پاچ کردم
من خسته ام
شاید خوابم میاد
چمیدونم شاید داشتم خواب می دیدم
نه .... فکر نکنم .... آره گمان می کنم داشتم یه رویای دیگه رو شروع می کردم
اما هنوز تموم نشده
نکنه یکی صدام کرده آره
کی بود رویای منو خراب کرد هان
ای وای نکنه خرافاتی شدم
ای وای من دیوونه شدم خدا
نه بابا
بازم دارم با احساسات یکی دیگه بازی می کنم
من مجنونم جنون دارم هم خود آزاری رو دوست دارم هم دیگر آزاری رو
هم مازوخیسم دارم هم مالیخولیا
آره به خدا من روانیم
بودم
چی به سره این همه دخترای زیبا تو رویاهای من میاد هان
یکی بهم بگه
اصلا" هیچکدومشون واقعیت داشتن یا نه
ای وای من چم شده
خاک تو سرم حالا مردم چی می گن
اونا رو ولشون کن اونا هم همه دیوونه هستن مگه نه
فکر کنم این یکی فرق می کرد
حالا چی میشه
اون رفت
....
دوست دارم
همیشه
فراموشت نمی کنم
هرگز

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam.
khobi ??
..
mohem nist mardom chi migan
mohem toyee va on
aghe basheh barash bash
aghe nist ham aghe doostesh dari bemon barash

4:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

.
.
.
بازم از این حرف ها زدی پسر خوب ؟
.
.
.

11:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

.
.
.
پنجشنبه ظهر بهت ایمیل می دم
.
.

11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
چه صادقانه خودت رو محاكمه كردي... براي افرادي كه به كارهاي گذشته خودشون موشكافانه نگاه ميكنند و با خودشون صادق هستند احترام زيادي قائلم

اميدوارم اين عشق هميشگي باشه.
پاينده باشيد

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

رفتن مثل گذشتن..... يه گذشتن ساده اما شكننده
پاينده باشيد.

9:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

هستم عزیزم ، ولی خیلی گرفتار بودم و هستم . به زودی برات می نویسم .

.
.
نبینم ناراحت باشی هاااااا
.
.
دیگه هم از این پست ها ننویس
.
باشه ؟

6:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

کجای راه مانده ای؟

10:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home