Wednesday, July 05, 2006

کاش

خودمو گم کردم
دیشب یه حال و هوای غریبی داشتم
دلتنگ شده بودم
.... حس
فصل پا ییز و زمستون رو بیشتر از فصل بهار و تابستون دوست دارم
ماه های آذر و دی و بهمن رو بیشتر از فروردین و اردیبهشت و اسفند
و بعد شهریور و مهر و آبان و در آخر خرداد و تیر و مرداد دوست دارم
خدایا همیشه بدیهای خودم رو به یادم بیار
تا هیچ وقت به خاطر خوبیهای نکردم مغرور نشم
وهمیشه به فکر انجام دادن کار خوب باشم
خدایا همیشه خوبیهای دیگرون رو به یادم بیار
تا بدیهای احیانا" نکرده دیگرون منو ناراحت نکنن
و دیگرون به یاد من باشن
کاش همه عین بچه کوچولوهاصادق و مهربون بودیم
کاش زندگیمون عین بازیه کوچولوها پر از صفا و صمیمیت بود

5 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

همه زندگیم شده کاش

10:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

einja bache kocholoham sadegh nistan.


manzoram az on bahale khastane bahal bod na chizaye bahal .einke nahveye khastanet bahal bashe ein moheme

7:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

جاي خيلي خاصي بايد باشي...منظورم يك پله بالاتر از خداست!...بلاگ پر آرامشي داري

10:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام علیکم ...انشاءالله که خوب هستین ....
الهی ! با گناه کردن رسواییم و با استغفار کردن رسواتر....
بروزماااااااا
التماس دعا......

5:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

و کاش دوست داشتنمان هم کودکانه و صادقانه میماند برای همیشه.

4:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home