Tuesday, June 20, 2006

ممنوع

راهه رفته رو باید ادامه داد
و راهه نرفته رو باید تجربه کرد
خیلی سخته وقتی که آدم می تونه یه کاری رو بکنه
ولی بهش اجازه ندن
می بینه که دارن اشتباه می کنن
ولی نمی تونه حرفی بزنه
آخه فایده نداره
کاش آدم می تونست راحت با همه ابراز احساسات بکنه
کاش می تونست راحت به فلانی بگه آهای من از تو خوشم نمیاد
از مرام و معرفتت
یا فلانی من از تو بدم میاد
از رفتار و کارات
و اونم نه ناراحت می شد و نه بهش بربخورد
و یا نه خودش رو می گرفت و نه بد برداشت می کرد
اونوقت آدم می تونست با همه راحت باشه
دیگه نیازی نبود آدم دروغ بگه یا کسی رو تحمل کنه
تازه اینجا که خوب هست و هیچکی کسی رو نمیشناسه هر کی یه جور برداشت می کنه
....
آره منه الاغ عاشقت شدم دیوونه
دوست دارم مسخره عوضی
و مهم نیست تو چی فکر کنی
و از توی نفهم متنفرم
و اهمیتی نداره تو چی می گی

2 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

هیچ چیزی اهمیت نداره
مطمین باش

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام..چراسیاه؟؟اصلا این قالب رو دوست ندارم!!میدونی من فکر میکنم تو یه کمی هم خیلی سخت میگیری هم اینکه هر چیزی رو در حد اعلای خودش میخوای..نه؟
...
با این ایده ات موافقم که آدم بتونه خیلی راحت و البته صادقانه نظرش رو به طرفش بگه.البته این مستلزمه اینه خودم هم ظرفیته این جور برخورد رو داشته باشم.
.....
امیدوارم به زودی و برای همیشه عشقت رو برای خودت داشته باشی.
....
اینجا هم چه بشناسن آدم رو چه نه.هر جور که حال و هوای طرف (اونی که میخونه)باشه از نوشته هات برداشت میکنه.
...به هر حال
خوش باشی

7:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home