Sunday, June 11, 2006

من و تو

مرگ
افق
شب
شیرین
روز
تلخ
راه
دور
دره
آسمان
دست
آتش
مرگ
سایه
تو
چون دیگی نو در جهیزیه تاریخ می درخشی
من
چون آخرین اسکناس در جیب یک ملونه پیر مچاله ام
من و تو
جرات مرگیم توی لحظه های آخر
می شه تا مرز تن عشق برسیم مثل یه مادر
من و تو
فرصت پرواز همه پرنده هاییم
واسه تا ابد رهایی ما دو بال آشناییم
دیروز دوباره فریاد زیر آب رو دیدم
فریاد درد
زندگیه شیر خطی
عین زندگیه من
از زندگی معمولی خوشم نمی یاد
تو زندگی دنبال هیجانم
آره خوش به حال اونا که وقتی میمیرن لا اقل پیش خودشون شر منده نیستن
آدم بمیره
ولی با عشق بمیره
بخاطر عشق
برا یه کسی
واسه یه چیزی
تنها بمیره
ولی فریاد زیر آبی بمیره
....
دیشب خوب بود رفیق

9 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

من و تو
خیلی از هم دوریم

10:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

فقط میگی من و تو از هم دوریم و مشخص نمیکنی دلامون دوره روحیمون دوره یا خونه هامون دوره یا همش با هم از هم دوره اول موضعت رو مشخص کن بعد بگو
--------------
فقط واسه کامنتت کامنت گذاشتم و واسه نوشته هات هیچی ننوشتم اینم خوبیه اینه که ادم واسه خودش کامنت بذاره

12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

تو از خودت دوری!خیلی خیلی دور!!اونقدر دوری که بدون شناخت چیزی که اسمشو گذاشتی خدا خودتو فقط یه پله بالاتر میبینی!!!

1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Salam,
Bebin az manam khodatar shodi!!!
man bemiram eshgh arzoniye khoda!!
dar zemn ye lezati dare in mardom ke nagooooooooooo

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

نميدانم اين روزها چرا هر چه ميخوانم اندوهم زياد ميشود....
كاش توانم بود چشمانم را ببندم.....طولاني و ....
نميدانم !

7:50 PM  
Blogger بید مجنون said...

زندگی شیر و خطی خیلی خوب نیست گاهی تاس بریز اینطوری احتمالات بیشتر میشه

10:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
مثل اینکه بازم باید خفه شم.....ببخشید
ساقی میکده با یک جام می منتظر شماست

1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

manam payam ... faryad zire abi mordano migam !

8:46 PM  
Blogger PaRaDa said...

mordanesh ro hastam!

chi kare hastam?
baghale sare kuche blogspot!
;)
just kiddin!

8:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home