Thursday, June 01, 2006

چشم زیبا

دل خوش سیری چند
زندگی روحیه می خواد و روحیه تنوع
نه می دونم تنوع چیه و نه بلدم به خودم روحیه بدم و نه می تونم زندگی کنم
دنبال یه انگیزه ام که هنوز پیداش نکردم
اگه بتونم دلی رو شاد کنم یا درد دلی رو تسکین بدم
یا رنج کسی رو التیام بخشم تا دوباره شاد بشه
حاشا که دیگه به بیهودگی زندگی کنم
ای عزیز جان من
من برای مرگ خود یک بهانه می خواهم
یک بهانه پوچ عاشقانه می خواهم
از غمی که می دانی
بی تو بودنم مرگ است با تو بودنم هرگز
گر بهانه این باشد
من بهانه می گیرم
عاشقانه می میرم
....

4 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

اینقدر زجرم نده
رسول گل حرف بزن
چی بگم
تو خراب من آلوده نشو
غم این پیکره فرسوده مخور
قصه ام بشنو از یاد ببر
بهر من غصه بیهوده مخور
مرصی گل گفتی

8:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

اصلن یکی نیست بگه زندگی چیه...؟
...
راستی تعطیل کردما...
در خونه ی خیالیمو تخته کردم...

1:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

زندگی این همه غصه نداره که سختیش 100 سال اول و دفعه اول مردنه
----------------------------
خیلی از غصه ها مال ارثه ( به آدم ارث میرسه) یعنی مال خانوادست

12:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

12:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home