Sunday, May 28, 2006

اگه چشمات بگن آره

آدم توی زندگی خیلی کارا می کنه که چیزی جز پشیمونی و شرمندگی براش نمی مونه
یه لکه ننگ برای همیشه تو پیشونیش می مونه
اما همینا براش یه تجربه بزرگ می شه
توی زندگیم خیلی عاشق شدم
اما همیشه عاشق کسایی شدم که ارزشش رو نداشتن
لیاقت نداشتن
به خدا از لج دلم نمی گم
هر چند که فرقی هم نمی کنه
اصلا برام فرق نمی کنه که شما یا دیگرون یا حتی اونا چه فکری می کنید
واگذار هر کی به یکی عین خودشه
اونا لیاقت منو نداشتن ارزش منو نفهمیدن
حیف آبروم و وقتی که صرف اونا کردم
یه موقع یه عشقی هست آدم رو سبک و پست می کنه
دلش می خواد پنهونش کنه و از یادش بره
یه موقع هم یه عشقی هست آدم رو سبک و آروم می کنه
از اینکه همه بفهمن ابایی نداره و دلش می خواد هم خودش و هم یادش بمونه
حالا می خوام عاشق یکی بشم که عاشقم باشه
اونم مثل من دوستم داشته باشه

می خوام بفهممم عاشقی چیه
از اینکه به خودش یا دیگرون بگم هیچ ترسی نداشته باشم
راحت بتونم بهش ابراز احساسات کنم واحساس منو بفهمه
مغرورنباشه و خودش رونگیره و با حیا و نجیبه وبا لیاقت باشه

ارزش داشته باشه و .... و یه دنیا بخوامش
می خوام به همه نشونش بدم و بگم آره این همونیه که من دنبالش بودم
بیاید ببینید که چه کارایی براش می کنم
اون همه زندگیه منه نفس منه عمر منه
....

4 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

شیرازه خانم یه دنیا می خوامت
و یه دنیا عاشقتم
و یه دنیا دوستت دارم
حالیته

9:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam
yadame yebar gofti folani kheili qorur dare, adame maqruriye!!!!!!!!!!!

9:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

12:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home