Friday, May 26, 2006

خیلی دور خیلی نزدیک

خود را آنگونه که هستید بشناسید و باور کنید
برای این کار باید با خود
صداقت بی رحمانه داشته باشید
تصویری داشتم
خیال کردم در ساحل دریا با خدا قدم می زنم
در آسمان تصویری از خود دیدم
همه جا دورد پا دیدم
یکی از آن من
و دیگری جا پای خدا بود
وقتی در آخرین تصویر زندگیم به روی شنها نگاه کردم
دیدم که گاهی فقط یک رد پا می بینم
دریافتم که اینها در سخت ترین مواقع زندگیم بوده
برای رفع ابهام از خدا پرسیدم
خدایا فرموده ای که اگر به تو ایمان بیاورم
هرگز تنهایم نخواهی گذاشت
چرا در سخت ترین مواقع زندگی رد پایی از تو نمی بینم
چرا در آن اوقات رهایم کردی
فرمود ای عزیز من من تو را دوست دارم
وهرگز تنهایت نگذاشته و نخواهم گذاشت
اگر در سخت ترین اوقات فقط یک رد پا می بینی
آن رد پای من است
که تو را بر دوش کشیده ام
....
بچه همه جورش هم خوبه هم قشنگه هم دوست داشتنی
و هم نشونه ای از خداست
حالا می خواد بچه آدم باشه می خواد بزغاله باشه

2 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

خدا رو هر جوری که دوست دارید بپذیرید

8:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

6:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home