Wednesday, May 17, 2006

شیدا

نه دیگه این واسه ما دل نمی شه
هر چی من بهش نصیحت می کنم
که بابا آدم عاقل آخه عاشق نمی شه
می گه یا اسم آدم دل نمی شه یا اگه شد دیگه عاقل نمی شه

بهش میگم جون دلم این همه دل توی دنیاست
چرا از این همه دل یک کدوم مثل تو دیوونه زنجیری نیست
چرا یک کدوم مثل دل خراب و صاب مرده من پا پی زنهای خوشکل نمی ره
یک کدوم صبح تا غروب تو کوچه ها ول نمی شه
میگه این دل مگه از فولاده که تو این دور و زمون
چشماشو هم بزاره
هیچ چیزی نبینه
یا اگه دید خم به ابروش نیاره
بهش می گم جون دلم اون دل فولادی دست کم دنبال کیف خودش
دیگه از اشک چشاش زیر پاهاش گل نمی شه
میگه هر سکه می شه قلب باشه اما هر چی قلب شد دل نمی شه
....

3 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

آره واقعاً
این دل دیگه واسه ما دل نمی شه

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

6:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home