Wednesday, May 10, 2006

خدا

سلام
دیشب یا بهتر بگم بعد از نصف شب
رفتم ام آر آی گرفتم و دردناک ترین آمپول زندگیم رو زدم
یارو بد اخلاق همون زیر دستگاه یه آمپول گنده بدون اینکه بزاره تکون بخورم یا داد بزنم بهم زد
.... دلم می خواست
.... چقدر دل من کوچیکه
تا حالا نیمه شب توی خیابونای خلوت شهر گشتید
و احیانا برید مسیرهایی رو که عمرا نمی تونید بر عکس برید خلاف برید
تا حالا نیمه شب گرسنتون شده و برید شاطر عباس شام بخورید
تا حالا نیمه شب هوس کردید برید بام شیراز و از بالا از نما و سکوت شهرتون لذت ببرید
تا حالا نیمه شب دلتون گرفته و برید دریاچه نمک
و زیر نور ماه با صدای موجهای آب که از با خبر شدن راز دلتون سر به سنگ ساحل می زنند
هم نوا بشید و آواز بخونید
و باور کنید طلوع آفتاب لب دریا بعد از یک شب ماه مثل غروب ساحل زیباست
و بعد هم نیت کنید و تفعلی بر حافظ بزنید و دلی دلی بخونید
خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم شطح و طامات به بازار خرافات بریم
سوی رندان قلندر به ره آورد سفر دلق بسطامی و سجاده طامات بریم
تا همه خلوتیان جام صبوحی گیرند چنگ صبحی به در پیر مناجات بریم
با تو آن عهد که در وادی ایمن بستیم همچو موسی ارنی گوی به میقات بریم
کوس ناموس تو بر کنگره ارش زنیم علم عشق تو بر بام سماوات بریم
خاک کوی تو بر صحرای قیامت فردا همه بر فرق سر از بهر مباهات بریم
ور نهد در ره ما خار ملامت زاهد از گلستانش به زندان مکافات بریم
شرممان باد ز پشمینه آلوده خویش گر بدین فضل و هنر نام کرامات بریم
قدر وقت ار نشناسد دل و کاری نکن بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم
فتنه می بارد از این سقف مقرنس بر خی ز تا به میخانه پناه از همه آفاق بریم
در بیابان هوا گم شدم آخر تا چند ره بپرسیم مگر پی به مهمات بریم
حافظ آب رخ خود بر در هر سفله مریز
حاجت آن به که بر قاظی حاجات بریم
....

7 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

چقدر زندگی زیباست
و می شه لحظه لحظه از اون لذت برد

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

مگه میشه یه وبلاگ شیراز پیدا کرد و چیزی ننوشت. حالتون حالا خوبه؟

2:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

بگذار دنیا مرا نادیده بگیرد
بگذار زندگی کمر به قتلم ببندد
بگذار آسمان بر سرم آوار شود
بگذار روزگار باز هم با من دشمنی کند
آرزوهایم بر باد خزان بسپرد
دلم را بشکند و پایم را زنجیر کند
ولی باز اوست که شکست خورده
من سهمم را از این دنیا خواهم گرفت
biganeh_61@yahoo.com

11:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

بگذار دنیا مرا نادیده بگیرد
بگذار زندگی کمر به قتلم ببندد
بگذار آسمان بر سرم آوار شود
بگذار روزگار باز هم با من دشمنی کند
آرزوهایم بر باد خزان بسپرد
دلم را بشکند و پایم را زنجیر کند
ولی باز اوست که شکست خورده
من سهمم را از این دنیا خواهم گرفت
biganeh_61@yahoo.com

11:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

MRIواسه چی رفتی؟بچه بدی شدی که آمپولت زدن؟؟؟!!!نه همش، ولی خیلی وقتا دلم میخوات یه شب تنها برم خیابونا رو گز کنم و از نور ماه لذت ببرم.

4:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

MRIواسه چی رفتی؟بچه بدی شدی که آمپولت زدن؟؟؟!!!نه همش، ولی خیلی وقتا دلم میخوات یه شب تنها برم خیابونا رو گز کنم و از نور ماه لذت ببرم.

4:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

8:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home