Thursday, May 11, 2006

پشت پرده مه

هر وقت جلو آینه می ایستم و به خودم نگاه می کنم
به خودم می گم آخه باید به چی من دلخوش باشه
اون حق داره
امروز عصر توی راه برگشت به خونه
با کوله باری از غم داشتم به این فکر می کردم که
شیرازه از چی میاد و از کجا و واسه چی میاد
خیلی فکر کردم
شیرازه از ش میاد
شیرازه از شرم دخترانه میاد از شور و شوق و شادی و شعف میاد
شیرازه از شماتت میاد از شرافت از شهامت
شیرازه از شبنم و شراره و شرزه و شکوفه میاد از شیرین میاد از شیدا
شیرازه از شمس میاد از شانس از شکوه میاد از شاکی
.... شیرازه از شوکت میاد از
شیرازه از شیراز میاد و تنها میاد و خدا کنه تنها نره
شیرازه از شب میاد شب مهتاب تاریکی شب مهتاب
آره شیرازه از خود شیرازه میاد
شیرازه از شیرینی با یار بودن در رها ترین آرزویی که در زمین و هواست میاد
.... شیرازه

11 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:03 PM  
Blogger sohrab ghavami said...

نیست در این شهر نگاری که دل ما ببرد

11:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

نوشته قبلی منو یاد یکی از بهترینای انداخت که چنین شبی رو گذرونده...
امیدوارم که...

1:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

شیراز. رویای نیمه تمام من...

2:57 AM  
Blogger sohrab ghavami said...

ما همیشه باید تو عشق شکست بخوریم
خدایا من چقدر تنهام
یه چند روزی هست بعد از کلی وقت الکی خوشحالم
شاید بخاطر حرف زدن با اونه
خدایا این دلخوشی رو ازم نگیر

1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

hamishe khoob nist adam raze delesho vaseye hame bege.
akhe dige mazasho az dast mide.

3:09 PM  
Blogger بید مجنون said...

خدا این دلخوشی رو از هیشکی نگیره

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

من هنوز نفهمیدم شیرازه به چه معنیی؟؟؟ولی هر چی باشه باید ارزشمند باشه که اینهمه معنی رو در خودش داره.

4:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام...بی اجازه فقط یه چیزی بگم..میدونم دخالته ولی حس میکنم باید بگم..نمیخوام طرفداری از کسی کنم یا نظری رو رد کنم..ولی آقا مهدی فکر نمیکنی اینجا جاش نیست به اختلافات شخصی برسید؟!!!وقتی جایی مینویسد که همه میبینند ناخواسته به بقیه دهنست خودتون رو تزریق میکنید..بهتر نیست اگر از هم اینقدر شناخت دارید و میشناسیدش مستقیم به خودشون بگید ؟!!..بازم از دخالتم معذرت میخوام..

2:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

دهنست =ذهنیت

2:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

6:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home