Monday, May 22, 2006

فراموشی

امشب می خواستم هیچی ننویسم
تا این جوری خودمو و دیگرونو گول بزنمو بگم که پست امشبم با بقیه پستها فرق می کنه
اما دیدم می شه نوشت اما متفاوت
می گن زیبایی در نگاه توست نه در آنچه که می بینی پس بییاید زیبا ببینیم
می گن هر کی دو روزش مثل هم باشه یا مرده است یا زنده است وفقط داره زندگی می کنه
من که خیلی وقته مردم یا نه فقط دارم زندگی می کنم
فراموشی یکی از نعمتهای خداست
فراموشی به این آسونیا نیست امید من دلم از تو جدا نیست
میخوام تو یاد من عشقت بمیره ولی از قلب من مهرت رها نیست
دارم آتیش می گیرم از جدایی ولی هیچکی به فکر قلب مانیست
خدایا پس میون این همه دل چرا حتی یکیشون با وفا نیست
همه دنیا می دونن این حدیثو که آرامش برای عاشقا نیست
...

3 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

با وفا بودن ماله سگه
بی وفایی ماله آدمهاست

9:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam...man az bas faramush kardam digeh gahi khodam ro ham faramush mikonam,,,zendegy kardano gheireh ke sahleh...rasty tunesty vame bela awaz begyri??!!!bara dorost kardaneh PC t??!!!)cheshmak)
ta baad

1:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

12:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home