Thursday, May 18, 2006

سرنوشت

امشب یه حال عجیبی دارم
جو گیر و خراب و داغون
فقط می خوام بنویسم
کاش میشد به آسمون گفت
ای آسمون بهش بگو پشیمون میشی
دوریش از هر دوری به آدم نزدیکتر است
وخاصیت عشق این است
تو را به قدری دوست دارم
که رنج و آشفتگی و سر شکستگی را برایت آرزو می کنم
می خواهم چون بیماران بنالی
می خواهم تلخی زهر تحقر را بچشی
به تو رحم نمی کنم چون تو را دوست دارم
چرا که می خواهم نیروهای خفته تو بیدار شود
تا در برابر سختیها و مشکلات روزگار با روحی مسلح پایداری کنی
اگه فکر می کنید با ابراز عشق کردن سبک شدم آره سبک شدم
اما اگه فکر می کنید سبک شدم نه سبک نشدم
....

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam,matlabet kheili ghashang bud,,khosusan un 2 ta jomleh akhar..vali man dus nadaram kasio ke dusesh daramo azar bedam,va barash Tahghir shodan arezu konam,,.1cizeh digeh to chera inhameh ghamgini??nemigam jok benevis ha!!!!fek konam betuni in ravand ro avaz koni..
beharhal,Garm bashi o Zendeh!

9:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam

2:43 PM  
Blogger sohrab ghavami said...

آخه چه جوری می تونم حالیش کنم دوسش دارم

5:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام...
می دونید من که فکر می کنم ابراز عشق یه درد و ابراز نکردنش هزار تا درد...
به روزهایی فکر می کنم که می خواست و حقیقتا می خواست بگویم دوستش دارم...
و من گفتم...
گفتم...
و آن روزها گذشت...
هر روز جرم من بیشتر شد...
چرا که فهمیده بود دوستش دارم...
دوست داشتنم حکم مرگم را داشت...
از آن پس مردم....
و آری فهمیدم...
فهیمدم که مرده ها شاید بتوانند عاشق زندگانی شوند که درد مردگان را نمیدانند...
...
...
چه قدر خوب اینجا حرفمو زدم...
سیوش میکنم روزی در خیالم به ثبتش می رسانم...

7:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

eshgh adam o zamingir mikone:)

11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خوبین...؟
ممنون که سر زدین
بابا ما که دلی نداریم که ازش بنویسیم شما اهل دل و حالین

9:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

6:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home