Tuesday, May 23, 2006

خانواده

پدر و مادر و برادر و خواهر تمام بود و نبود آدمی هستن
پدر تکیه گاه و پشتوانه محکم
مادر امنیت و آرامش و امن
برادر همدم و غرور استوار
خواهر غیرت و ناموس نا یاب
امشب مادرم رفت مسافرت و من با یه دنیا دلتنگی توی خونه تنها موندم
همین وجود تنهاش توی خونه به آدم قوت قلب می ده
انگاری واقعا خدا کنارته و احساس تنهایی نمی کنی
امشب با پدرم تنها هستم
پشتم پره و وجودشو بیشتر احساس می کنم
برادر مثل تنه اصلی هست
خواهر مثل کالبد و روح
دلم می خواست خیلی بیشتر بنویسم اما بلد نبودم
خدا کنه همیشه خانواده باشه
وپایدار باشه
....

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام ...خوبین ...؟؟
من اینو جدی گفتم که اهل دل هستین ....
چون آدم تا اهل دل نباشه که نمیتونه چیزی بگه.....

8:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam...khoda khanevadato barat hefz koneh..deltangy faghat 1 hosn dare,,,unam inke mifahmi orzeh dashty ke 1kio dust dashteh bashi!!!rasty inam email e man fosteh_fojjeli@yahoo.com....Take Care and babye

12:48 AM  
Blogger sohrab ghavami said...

دا کنه کانون خانواده همیشه دلچسب و صمیمی و گرم باشه
و همیشه خانواده دور هم جمع باشن

9:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

12:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home