Tuesday, May 30, 2006

کفر

یا من بی جنبه و بی ظرفیتم یا همتون
دیگه سراغ هیچکدومتون نمی یام
حالمو گرفتید و دلمو رنجوندید
از دوست برای دوست
گر ز آزردن من هست غرض مردن من
مردم آزار مکش از پی آزردن من
خرده بر حرف درشت منه آزرده مگیر
حرف آزرده درشتانه بود
خرده مگیر
هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید
بهر یک گل منت از صد خار می باید کشید
من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل
بخت بد بین کز اجل هم ناز می باید کشید
قلب پاییزی من باغ دل واپسیه
خوندنم ترانه نیست
حق حقه بی کسیه
تویی ناز نسیم صمیمی ترینم
الهی بمی رم غمت نبینم
سر آغاز تو پایان ندارد
تویی اولینم تویی آخرینم
....
فدای صفای وفای دوست

8 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

کنون پندار مردم آشتی کن

11:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

اول موضعت رو مشخص کن

12:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam,,man bara ahang gozari az milad Komak gereftam,,,in adreseh weblogesheh http://tameshk-e-vahshi.blogfa.com/
mituneh bet komak koneh.
behtaryn dusty haro man vaghty dashtam ke baad az 1 dawaieh sakht,bahse sangin 1 ekhtelafeh amigh ......didam ke baz ham bara ham moondim..tuieh dusty har etefaghy miofteh...bayad beduni bara chi dust hasty,hast,va ehtemalan mikhaiin bashid...

12:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام...
اینجا چی شد یه هو؟!!!

1:37 AM  
Blogger بید مجنون said...

رشته ای بر گردنم انداخته دوست
میکشد هر جا که خاطر خواه اوست

8:47 AM  
Blogger بید مجنون said...

انداخته رو اشتباه نوشتم منظور افکنده بود

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

6:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home