Wednesday, May 31, 2006

راز و نیاز

همه یه دنیا مشکل دارن و یه کوله پشتی پره درد دل
خیلیها بدبختن
هم مالی هم فرهنگی
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
باید بالاخره یه راهی رو در پیش بگیرم و برم
مهم اینه که بدونم کی هستم و کجا می خوام برم و بدونم که باید برم
باید برم تو خلوت خودم
تو انزوا
تا لااقل برای چند لحظه از این عمره بیهوده
خودم باشم
خود شناسی یا شاید خدا شناسی
اما خیلی خسته ام
خیلی وقته از خودم و خدا دور افتادم
و ازشون خیلی دور شدم
خیلی دلم گرفته و خیلی وقته گریه نکردم
اگه کسی دین نداشته باشه
چون به هیچی اعتقاد نداره و هیچی تو دنیا ارضاش نمی کنه
به پوچی فلسفی می رسه
اونوقت جرات می کنه و به خودش اجازه می ده که خود کشی کنه
نه اینکه آدم ضعیف النفسی باشه
ومثلا چون شکست خورده و نمی تونه مشکلاتش رو حل کنه خود کشی می کنه
نه
بلکه چون به قول صادق هدایت که نمیشناسمش
خود کشی جزو خمیره و سر شتش می شه و نمی تونه از دستش فرار کنه
حالا من به اینجا رسیدم
آخر خط
....
رفیق
اهل تفکر باش
همیشه
با آرزوی موفقیت و رو یارویی با روزهای خوش و لحظه های عاشقونه
آی دوست داشتنی دوستت دارم

5 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

به اندیشیدن خطر مکن
یکی بیاد به دادم برسه
کمک می خوام

11:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
اول كه بينهايت از لطفت ممنونم. كاش بشه يك روز جبران كنم.
يك سوال داشتم. آخر خط كجاس؟
من يك اعتقادي دارم اونم اينه كه آدما زندگيشون دقيقا همون طوري پيش ميره كه خودشون ميخوان نه اون طوري كه جبر طبيعت ميخواد. به نظر من زندگي يك توهمه. زايده فكرمونه. آلت دستمونه. توي مشتمونه. ما مثل قلمموايم اونم مثل بوم سفيد. بهتره كه خوشكل نقاشيش كنيم. اينجوري هم ارضا ميشيم هم حتي فكر خودكشي هم به سرمون نمي زنه.
من هميشه بجاي اينكه به اين فكر كنم كه آخر خط كجاس به اين فكر ميكنم كه اول خط كجا ميتونه باشه. هميشه هم به اين نتيجه ميرسم كجا بهتر از همينجا و كي بهتر از همين الان؟

8:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
اول كه بينهايت از لطفت ممنونم. كاش بشه يك روز جبران كنم.
يك سوال داشتم. آخر خط كجاس؟
من يك اعتقادي دارم اونم اينه كه زندگي آدما دقيقا همون طوري پيش ميره كه خودشون ميخوان نه اونطوري كه جبر طبيعت و محيط ميخواد. به نظر من زندگي يك توهمه. زايده فكرمونه. آلت دستمونه. توي مشتمونه. ما مثل قلمموييم اونم مثل يك بوم سفيد. بهتره خوشكل نقاشيش كنيم. اينطوري هم ارضا ميشيم هم حتي فكر خودكشي هم به سرمون نميزنه.
من هميشه به جاي اينكه به اين فكر كنم آخر خط كجاس از خودم ميپرسم اول خط كجا ميتونه باشه. هميشه هم به اين نتيجه ميرسم و به خودم ميگم كجا بهتر از همين جا و كي بهتر از همين الآن؟

8:28 PM  
Blogger بید مجنون said...

دل قوی دار
---------------
هر که با مرغ هوا دوست شود خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود

2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

8:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home