Monday, June 19, 2006

به نام خودم

من نمی تونم طرز فکر کسی رو عوض کنم
عقاید هر کی واسه خودش مهمه و قابل احترام
آخه این مردم نادون چه فکری می کنن
جالب اینجاست فکر می کنن که خیلی هم حالیشونه
گفتم خوشبختی رو تو چی می دونی
گفت پول
گفتم پیشرفت یعنی چی
گفت یعنی پولدار شدن
گفتم من دیگه حرفی ندارم
به خدا حرفای من منطقی و واضح بود
اونا حالیشون نبوذ
دارن به خودشون و دیگران خیانت می کنن نه دلسوزی
شایدم واقعا خرن
دلم براشون می سوزه
همه چیزه مملکت داره رو پول می گرده
همه جا همین جوریه
پدر سگ صاحب پول هیچی نمیشناسه
همه با دروغ و دو دره بازی پول حروم در میارن
همینه که کل جامعه پر از فساد شده
وضعیت خیلی خرابه
پول هم بد بختی و هم خوشبختی میاره
هم نابود می کنه و هم غوغا
اگه آدم قانع باشه و جنبه داشته باشه اونوقت پول خوبه
هم تفریح سالم و کامل
و هم کار درست و خوب
و هم زندگی شیرین و پاک
.... و هم
و هم همه چی میاره
....

2 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

رفیق بازم مجبور شدم

9:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

گاهی وقتا دیگرون آدما رو اینجوری میکنن...
و با بی ارزشی ها ی خودشون اطرافیانشون به سمت سوء ارزش سوق می دن

1:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home