Tuesday, July 04, 2006

دغدغه

می گن هدفت از زندگی چیه
چه سئوال خنده داری
اما نه
آدم باید ببینه هدف اصلیش چیه و اونوقت هدفهایی رو که باید واسه رسیدن به اون هدف طی کنه رو مشخص کنه
هدفهاش رو رتبه بندی کنه و به صورت سلسله مراتبی بچینه
کاش می شد باور کرد همه این هدفها در نهایت می خوان برسن به یه هدف
شناخت خداوند
و رسیدن به یک مهم
آرامش
همه دارن تو دنیا جون می کنن تا برسن به آرامش به یه آرامش نسبتا" مطلق
ولی هیچکی تو دنیا نمی دونه اون آرامش مطلق جز با شناخت خداوند امکان نداره
می خوام ادامه تحصیل بدم و درس بخونم و مطالعه کنم
می خوام کار دلخواهمو انجام بدم می خوام تحقیق کنم تدریس
می خوام داده هایی رومنطقی پیدا کنم و درست جمعشون کنم و بعد در اختیار دیگرون بزارم
می خوام اگه نتونم یکی عین خودمو پیدا کنم لا اقل یکی شبیه خودمو پیدا کنم
تا یکی بهتر از خودمون بسازیم
می خوام اون بهتره آینده ای بهتر از الان بسازه
این میشه یه بازیه خوب که تا ابد زیبا جلو میره
خیلی چیزای دیگه می خوام که امیدوارم بشه
می خوام یکی از اون تکها باشم
اگه نشد تک بشی ممکنه یه تک دستت بیفته مثل تک دل
اونوقت باید قدرشو بدونی و درست استفاده کنی و به موقع بیای
اونوقت تو رو هم یکی از اون تکها می دونن
.... می خوام

5 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:51 AM  
Blogger sohrab ghavami said...

کاش میشد با حرف به همه جا رسید
این روزا همه حرفام با کاش شروع میشه
.... چقدر من

8:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام...
******
هر تلاش هر کوشش
در خداوند آرامش ابدی می یابد
******
این دغدغه ها فقط مال تو نیست..
******
زیبا مینویسی
موفق باشی

1:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam.mamonam ke bazam sar zadid.are yebar be on balaye bala residam.kam monde bod dastam be khoda berese.amma nemidonam chi shod ke larzidam az on bala oftadam paen.amma alan dobare daram khodamo mikesham bala.hanoz ta khoda kole pele daram.amma man kam nemiyaram.
hameye adama donbale tak khale khodeshonan.amma nemidonam chera vaghti behesh miresan fekr mikonan.na in nist.hatman yeki behtar az ine.in mishe ke adama bi vafa mishan.

7:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

خیلیا تو جواب دادنه همین سوال خنده داره موندن

از اونجایی که میخوای آس بشی باید هدفت تو زندگی بالاتراز اون چیزایی باشه که اکثریت میخوان بهش برسن

هر چه هدف بزرگتر باشه تلاشت هم خود به خود به همون اندازه بیشتر میشه


یادت باشه برای اینکه به
خواسته هات برسی باید از خدا باحال بخوایشون باحال


پایین آخرین پستم نوشتم بعد کنکور آپ میکنم منتظرم باش

1:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home