Wednesday, June 21, 2006

بی خیال

من همیشه عاشق بودم
عاشق هستم
عاشق می مونم
عاشق می میرم
بابا بی خیال
بابا بی خیال دیگه ناز کردنم حدی داره ما که رفتیم بعد ما تازه می دونی کی دوست داره
روتو کم کن دیگه تهفه ای که نیستی به خدا تمومش کن ادعاتو بس کن این همه ادا
مگه ما چی کم گذاشتیم از مرام و معرفت که تو اینجور با ما بد تا می کنی ای بی معرفت
راستشو بخوای دیگه خسته شدم رک بگمت به دلم نشسته بودی گندیدی بریدمت
به خدا عشقی که ذلت بیاره کشک عزیز جون هر چی مرد اینقدر دیگه آبرو نریز
گفته بودم نفسی برام می رم تا آخرش نفسی که حرمتم رو بگیره می برمش
دیگه اون دنیای پر رنگ و چل چراغت نمی خوام واسه رو کم کنیتم شده سراغت نمیام
قاطی کردم بد رقم می خوام که قیدت بزنم می خوام این دندون آریه رو از ته بکنم
عشقی که ما پیشیم بی شیله پیله صادقه همه مردم می دونن که مشکی عند عاشقه
بابا بی خیال
چطور بود رفیق
....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

هو المحبوب
سلام .........خوبین؟؟ببخشید دیر خدمت رسیدم آخه درگیر درسام هستم ......دعا کنید......
اون پایین میکده روحانی مخاطبش منم......؟؟؟
چه خبر چه کارا میکنید.......این هفته خیلی مجلس حال داد نه؟؟
دو بیت هم یادگاری:
ساقی زکهنه مستی من آگه است وبس
هستی نبود من در میخانه زدم
التماس دعا.........
راستی قالب جدید هم قشنگه موفق باشی..
من این دفعه اول شدم

2:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.کار خوبی کردی قالب وبلاگ رو عوض کردی.ممنون.

12:37 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home