Monday, June 26, 2006

گمشده ام را به من باز گردان

نمی دانم آیا خودم رو می شناسم یا نه
متولد 26 امین روزاز اولین ماه ماه فروردین ماه گوسفند در اولین فصل فصل سبزی فصل بهاراز سال 62 سال خوک
با اندامي (قد و هيكل) متوسط
با ظاهري رندانه كه شايد همخوانيه چنداني با باطنم نداشته باشد
آدم شاكي با ديدي منتقدانه به خدا و آخرت و آفرينش و همه چيز و همه كس (كه تو اين مسائل معترضم و زود اعصابم خورد ميشه و زمين و زمان رو بابدترين الفاظ ركيك به فحش مي كشم) مثل دكتر علي شريعتي با شخصيتي شبيه به اون
مبتلا به مالیخولیا و مازوخیسم از شاخه های جنون
یه جوونه مجنون
جو گیر و خراب و داغون و خراباتی
منفی گرا و بد بین
خسته و افسرده و غمگین و گوشه گیر و منزوی هستم
تنهایی رو خیلی دوست دارم
داریوشیم
از شادی الکی ملت حالم به هم می خوره
از شادی آدمهای بدبخت یا بچه کوچولوها لذت می برم
تقریبا از همه متنفرم
تقریبا همه رو هم دوست دارم
غیر نرمال و ضد نقیض
اهل مشورت نیستم
گاهی مطمئنم و گاهی فکر می کنم از خیلیها بیشتر می فهمم
از نفهمی و بیشعوریه خیلیها اعصابم داغون میشه
آره من مغرورم
یه کم ترسو که خیلی قدرت ریسک نداره
گاهی هم ضعیف النفسم
خیلی نمی تونم عین یه مرد تصمیم گیری کنم
بیشتر مرد حرفم تا عمل
کینه ای نیستم ولی یه کم لجبازم
به چیزایی که مربوط به خودمه و وابسته ام حسودی می کنم
لزومی نمی بینم دروغ بگم
بلد نیستم شادی کنم یا شیطونی اما گاهی سر جاش با اهلش آره
تقریبا بچه مثبتم
از کارا و حرفهای تک خوشم میاد
دلم می خواد همیشه سورپرایز باشم که فکر میکنم تقریبا هستم
دو در و دو رو نیستم
یه کم درد سستم و گاهی تو مشکلات کم میارم یا زود جا می زنم
کم رو و خجالتی که گاهی حقم رو می خورن
تا حدودی خوش برخورد و موادبم
چاپلوس و سوء استفاده کن نیستم
رفیق باز نیستم نه از جنس خودم و نه از جنس مخالف
نه دودکیم و نه آبکی
هیچ نوع سکسی رو هم تجربه نکردم
خیلی زیاد فکر می کنم و تو بهر همه چیز میرم و ریز میشم
و بخاطر همین زیادی خود خوری می کنم و نسبت به همه چی حساسم
تحملم زیاده ولی یه هویی بد رقم آتیشی میشم
در مورد خودم یا اتفاقات و مشکلات زندگیم با هیچکی حرف نمی زنم
حتی اهل حرفهای روز مره هم نیستم
یواشکی مهربون و با محبتم
بی نهایت دلسوز و مهربون و دل نازکم
زیادی احساس مسئولیت می کنم حتی در مورد اونهایی که نمیشناسمشون
معترضم وعادت کردم با همه چی مخالفت کنم
ریاست طلبم و گه گاه می خوام بزرگتری کنم
یه کم اهل طعنه و کنایه ام
یه آدم احساساتی و تقریبا رویایی و دراماتیک
زود تحت تائثیر قرار می گیرم و واسه همین باید رو خودم کار کنم
جو گیر و خراب و داغونم
کم ظرفیتم
ولی در عین حال کاملا منطقی
با دلم هستم و با دلم حرف می زنم و زندگی میکنم
ولی با عقلم تصمیم گیری می کنم و عمل می کنم
همیشه دلم می خواد یه کار تکی انجام بدم
عاشق پیشه و دوستدار دوستیه خوب و یاره خوبیها
عاشق دخترای پیشونی بلنده چشم قلمبه با قيافه وحشي
شکمو و هوس باز نیستم ولی عشق بازیم خوبه
شب غروب دریا ساحل کوه دره کویر بیابان آب و باران همه زندگی و سرگرمی منه
امید به آینده خوب دارم
.... عاقبته خوبی هم
زات آدما ثابته و توی کوچیکی شکل می گیره اما شخصیتشون با مقتضای زمان و مکان تغییر می کنه
....
نمی دونم آیا خودمو باور دارم یا نه
دنباله یه همدمم
یه همدل
یا لا اقل یه همزبون
یه هم حرف می خوام

6 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

.... اون منم

12:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

behtare hamintor bemoonid...
ba hamin khosoosiyat...
ama rastesho bekhayn dokhtare khoob ziyade ama hamin ke shodan doosdokhtar!!!!
mese pesara dige...
zemnan ayandeye hichki maloom nist...
man ke age ayande nabood mimordam...
va albate omid be khoob boodanesh...ke shayadam vahm bashe ya roya...

2:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam ahvale shoma?

man ham ye blog daram too blogspot
amma ghalebe khoobi nadaram
age mitooni komakam kon
khoshhal misham

2:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.من فکر کنم باید بیشتر به خودت فکر کنی و شروع کنی یه شخصیت کامل و ثابت برا خودت داشته باشی.میدونی نمتونم رو تک تک بعد های شخصیتت که نوشتی چیزی بگم.چون آخرش نوشتی هنوز نمیدونی خودت رو باور داری یا نه!!..ولی اینو متوجه شدم که احساساتت اکثرا حرف اول رو میزنه.
و امیدوارم بتونی یه همدم و همراه خوب برا خودت پیدا کنی.

1:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam khobi
hala ke ina ro khondam ehsas mikonam dige az chesham oftadi oftadi saf toye ghalbam
be nazaram khosiyate ghashangi dari har kodom ye ja be kar miyad
khosh bashi va shade shad
negar

4:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

yadam raft behet begam ishalah zodtar oni ke mikhayo peyda koni

5:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home