Sunday, April 22, 2007

اخراجیها

تازه دارم خودمو پیدا می کنم

در کوی نیکنامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را
یادمه گفته بودم شهدا و جانبازا و اسرای جنگمون عرق خورا و لات و لوتا و قمه کشا بودن ( البته لوتیا )!ا
آره همیشه و از قدیم همینطور بوده
به خاطر خودخواهی دو تا به اصطلاح بزرگ مملکت یه عده زیادی آدم بی گناه به گا می رفتن
دهنمکی بعد از فقر و فحشا با فیلم به اصطلاح خنده دارش واقعیتها و رسواییهای زیادی رو عمیق و زیبا نشون داد
....
به پوچی مطلق رسیدم
نمی دونم این عربای پست و بی ناموس چه گلی به سر ما زدن که ما باید سنگشون رو به سینه بزنیم
نمی دونم اینا چرا کینه ما رو بد جور به دل دارنتا کی باید به خاطر دین طرفداریشون کنیم این بی غیرتایه کثیف آشغاله سوسمار خور که جز زیره شکم هیچی نمی فهمن تا کی می خوان ما رو به فاک بدن و دخترای باکرمونو لاشی کنن و تو همه جای دنیا معروفمون کنن به ایرانی لیدی گوودتو زمان به اصطلاح پیغمبرمون تن به خفت دادیم و تسلیم شدیم و هنوز که هنوزه
داریم جورشو می کشیم
تا کی می خوایم با محمد و علی و حسین و.... خودمونو خر کنیم و هی عاشورا بگیم وسرمون رو بکنیم زیر برف
من نمی فهمم همین چند تا به اصطلاح ائمه ما با غیرت و مرد بودن
به هر کی می پرستید قسم ادیسون که برق رو اختراع کرد و یه دنیایی که مدتهاست داره روی اون می گرده از اختراع کامپیوتر و شدن دنیا به شکل دهکده جهانی و تلویزیون و رادیو و روشنایی و غیرو تا خیلی چیزای دیگه که حتی به ذهنمون نمی رسه اون وقت تو نماز جمعه می گن اگه ادیسون به جای اینها تو طول زندگیش یک رکعت نماز می خوند ارزشش بیشتر بود
خاک تو سرتون بکنن والله پیغمبر یعنی اون پرستش بعد از خدا باید واسه اون باشه
واقعه کربلا یه واقعه واقعی هست که مثل داستان شاهنامه اشک آدم رو در میاره همین وگرنه اونا چه گلی زدن به سر ما
حسین به خاطر اعتقادش بی خیال خواهر و مادر و زن و دختر و همه ناموسش شد که به خاطر ایستادن روی اعتقاداتش قابل تحسین هست ولی به خاطر اینکه قید همه کس و کارش زد و ناموسشو گذاشت در اختیار نا اهل و همه رو به کشتن داد نه من می گم اگه خدا کامله و عدل داره و پاک و زیباست چرا انقدر زشنتی هست
داره حالم به هم می خوره از این دنیا و آفرینش مسخرش
والله دین یه ابزاره که می تونه ناقص باشه، چرا عیباشو باید با حکمت و وحی و غیره بپوشونیمبابا پیغمبر یه آدمه شاید خوب و باهوش بود عین ادیسون ونیوتن و گراهانبر و خیلی
های دیگه، بنا نشد فرستاده خدا باشهچه من چه هر کسی وقتی خلوت می کنیم خیلی چیزا به ذهنمون میاد مثل محمد که می رفت تو غار حرابه خدا ما هم مثه امریکایی ها از عربای بی غیرت که نسبت به هم نوعشون بی تفاوتن مثله لبنان که با خاک یکسانش کردن و به هیچیشون نبود متنفریم کاش با هم می شدیم و با خاک یکسانشون می کردیم
دنیا و مردمونشون رو گاییدم و این مملکت رو بیشتر که داریم به همون پست فطرتای بی غیرت که این مملکت رو گائیدن باج میدیم
فقر فرهنگی که هیچ فقر و فحشا بیداد می کنه
دله نازک و کوچیکه من زخم خورده آدمای بدبخت و بیچاره بوده و چشام اشک آلود بچه های یتیم و .... ؟
.... من تو وجود خود خدا هم شک دارم چه برسه بهولش کن بسه دیگه

2 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

حرف حساب که کامنت نداره

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

یعنی میگی کارگردانی کرده یا بازیگری؟ این آقای دهنمکی؟

3:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home