Sunday, April 15, 2007

تولد ديوانه

امروز عصر 26 فروردين سال 86 رو جشن مي گيرم و شمع 24 رو با سلامي دوباره به يه آغاز قديمي فوت مي كنم

از من مي پرسيد كه چگونه ديوانه شدم ؟
يك روز پيش از آنكه خدايان بسيار به دنيا بيايند از خواب عميقي بيدار شدم و ديدم كه همه نقابهايم را دزديده اند
پس بي نقاب در كوچه هاي پر از مردم دويدم و فرياد زدم ( دزد نابكار)ا
مردان و زنان بر من مي خنديدند و گروهي از ترس به خانه هايشان پناه مي بردند
هنگامي كه به بازار رسيدم جواني كه بر سر بامي ايستاده بود فياد بر آورد ( اين مرد ديوانه است )ا
من سر برداشتم كه او را ببينم كه خورشيد نخستين بار چهره برهنه ام را بوسيد و من از عشق خورشيد مشتعل شدم و ديگر به نقابهايم نيازي نداشتم و گويي در خلسه فرياد زدم ( رحمت بر دزداني كه نقاب مرا بردند)ا
چنين بود كه من ديوانه شدم
و از بركت ديوانگي هم به آزادي و هم به امنيت رسيدم ، آزادي تنهايي و امنيت از فهميده شدن زيرا كساني كه ما را مي فهمند چيزي را در وجود ما به اسارت مي گيرند
ولي مباد كه از اين امنيت زياد غره شوم
....
بعد از نيمه شب اولين دقايق روز تولدم اسم صداي پاي آب رو آوردم
اونوقت رفيق تارك و مظلوم و متينم كتاب رو آورد و برام آروم زمزمش كرد.... خخخخييييلي حال داد
اون بالا پشت اون پنجره بزرگ روبروي اون پارك روي صندلي گهواره اي با ليوان قهوه توي دستم حالت مستانه زيبايي داشتم با بارش بارون هم صداي آب طبيعیو بشنوي و هم صداي پاي آب سهراب اونم با صداي ملكوتي برمك
واي چي ميشه.... لذت بخش بود

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبي
تولدت مبارك
TAVVALLODDET MOOOBARRRAKKKKK

ايشالاه صدسال زنده باشي
خوب و خوش
ايشالاه خوشبخت شي

دوباره ميام
فعلا
NEGAR

10:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

delam mikhast zire commente khodet comment bezaram pas commente khodet ko

chand bar posteto khondam commenti nadaram vasash bezaram
kam ovordam

shayad bazam omadam
felan

bazam tavalodet mobarak
omidvaram be har chi mikhay beresi

negar

10:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
مبارکه 24 سالگیت
امیدوارم به همه آروزهای قشنگت برسی، فقط قشنگها...

11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

baaaahhhh..tavalodet mobarak.
matnet kheli toop bud.
farzande Bahar az zendegi labriz bashi.

3:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

kojaiiiiii
khabari azat nist
....................
????????????????????
negar

10:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

nemikhay biyay

...................
negar

3:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

SabZ BasHi HaMisHe ..
MEsLe BaHaR ..!
MiLaDaT MoBaRaK ..!!

12:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

تولدت مبارك

5:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

، همین که آرامگاهت جایی امن است

! کافی است




( آرام باشی )

1:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

kojaiiiiiiiiiiii hannnnn.............

negar

8:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام بر دیوانه ی ما
تولدت مبارک باشه
دیوونه بودن هم عالمی داره ها
خیلی خوش میگذره
.
.
راستی
دیگه سر نمیزنی
فراموش شدیم؟
یا از نوشته هام خسته شدی؟
.
.
امیدوارم سالهای سال با عشق و شادی زندگی کنی
موفق باشی
یا حق

3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

delam tang shode bod omada...
tavalodet mobarak.midonam dire amma khob.

5:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home