Sunday, July 23, 2006

قاصدک

قاصدک هان چه خبر آوردی
از کجا وز که خبر آوردی
خوش خبر باشی اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دییار و دیاری
باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی
باک است
برو آنجا که تو را منتظرند برو آنجا که تو را منتظرند
قاصدک در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی
تو دروغ
که فریبی
تو فریب
قاصدک هان ولی آخر
ای وای
راستی آیا رفتی با باد
با توام آری کجا رفتی آی
راستی آیا جایی خبری هست هنوز راستی آیا جایی خبری هست هنوز
مانده خاکستر گرمی جایی آی
در اجاقی رمق شعله نمی بندد
خردک شرری هست هنوز
قاصدک حرفهای همه عالم شب و روز
در دلم می گرید
....

10 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

با یکی دو شب بیرون رفتن و تفریح و شادی کردن و شام خوردن
دل ما وا نمی شه

12:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام آقا مهدي
خوبي؟
بايد ببخشيد اگه نشد به 2 تا از پستات نظر بدم ان شا الله ميام نظر مي دم آخه كه كم گرفتارم
قاصدك ....شعرت خيلي قشنگ بود
ولي خوب يه كم زيادي غمو يدك مي كشيد هميشه يه سري قاصدك كه پيام آور شادي باعث زودودن غما مي شن به جاي اينكه دست رد به سينشون بزنيم بايد با آغوش گرم پذيراي اون باشيم
(( من حتي غم و شكست رو هم پذيرام چه برسه به قاصدك ))

((اميدوارم منظورمو خوب رسونده باشم ))

7:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

نه ديگه..
اين واسه ما دل نميشه !!

8:31 AM  
Blogger PaRaDa said...

man az in sher.......chi begam
halam vaghean alan bad shod!
aslan entezare in ro nadashtam!
esmam ro vali inja dust daram....

9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

شعر های قشنگی مینویسین
موفق باشین

10:16 AM  
Blogger بید مجنون said...

رفیق منتظرم با هم بریم اونجایی که قول دادی واسم این آهنگ رو پخش کنی و من حسابی جوگیر بشم

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

آن قاصدك كه برايت فوت كردم جايي بين ما سرش به هوا شد و انگار به تو نرسيد تمام زندگي ام را نذر مي كنم به نيت سر به هوايي قاصدك كه بيايد نام مرا در گوش تو زمزمه كند

2:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
سلام ...چرا اینقدرغمگین و ناامید .........
قاصدکها همیشه نادی خبرهای خوب هستند...
هر وقت یه قاصدک میبینم یه خبر خوب توی گوشش میخونم بعد هم یه فوتش میکنم تا بره به سزمین .......
بره اونجایی که هیچکس نمیتونه بره واسم خبری بیاره........جایی که هیچکس اونجا رو بلد نیست ......
فقط قاصدکها بلدند .......
.....راستی جریان این مهمونی چیه .....
یه چیز بگم که تنهایی واسه خودش عالمی داره.......
بازهم میگم خوشا به حال مومن که غریبه و هیشکی نمیفهمه چی تو دلشه ....
..............لیلة الرغائب (شب اول رجب)مارو از دعای خیرتون فراموش نکنید....
..................
اون پست(گمشده ام را به من...)رو خوندم ...
فقط یه چیز بگم همه ما این هستیم ...که.......
نفخت فیه من روحی ........
دیگه چی بهتر از این.........
.................
این دو بیت هم یادگاری:
باخدا باش و پادشاهی کن
بی خدا باش و هر چه خواهی کن
التماس دعا

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

!! با توام آی کجا رفتی های
-----------
..منم آپم
کوتاه نوشتم باب میلت :)
-----------

12:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

من عاشق این شعرم.خاطرات جورواجور هم ازش دارم.هم خوب هم بد.

قاصدک ابرهای همه عالم شب و روز در دلم میگریند..
یه کوچولو اشتباه نوشتی


خوش باشی

5:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home